mat när man är singel??

"Mjau" gör flera olika färdigrätter i praktiska portionsburkar som räcker en hel dag.

Idag har jag provat den med kyckling. Det är jättebilligt också, typ tio kronor burken.

"Mjau" gör flera olika färdigrätter i praktiska portionsburkar som räcker en hel dag.

Idag har jag provat den med kyckling. Det är jättebilligt också, typ tio kronor burken.

det låter ju jätte romantiskt vännen..
hade du levande ljus och stämningsfull musik till?

Last edited:
DISKRIMINERING!!! :6surkart

Jag vill också vara med på singelmiddagar, men jag bor inte i Skåne. :(

Finns det inga singlar i trakterna runt Sundsvall, Hudik, Gävle med omnejd som vill bilda en liten mat-cirkel? :)

-Jag är f.ö. en jävel på att laga mat, diska och städa, har hyffsad ekonomi, gillar mysiga hemmakvällar och tar gärna en promenad i månskenet! :brynad

Du, mannen. Stämmer det att ni har typ en Statiol mack som enda allmänna byggnad i Gnarp? :hihi

jag gick hem till grannen min och åt hemma hos honom :D, han stog för maten, jag lagade....

å nu är grannen inneboende hos dig eller? ;)

Kapar tråden lite.
Kan man tillaga en kocka köttfärs som legat i en plastpåse i kylen i tre-fyra dagar? Den har fått en lite brunaktig nyans överst..

de är ingen fara stek det ordentligt å gör en skysst köttfärsås eller tacco färs av det :yoparty

Last edited:
Hm synd annars kanske det var närmre till Skövde än Skåne :tungan nåja får väl fortsätta äta ensam då...:rolleyes:

Rökningen är under avvecklande. :)

Blir dock fortfarande någon enstaka gång när alkoholhaltiga drycker inmundigats. :gnissla

-Äta? :pannkyss

Du, mannen. Stämmer det att ni har typ en Statiol mack som enda allmänna byggnad i Gnarp? :hihi

Nähääädå. Vi har både Statoil, OK-Q8, Ica Stjärnan, bank, flera hårfrisörer, blomsteraffär, begravningsbyrå, och en SCHACKKLUBB! :yoparty

Last edited:
Back