mat när man är singel??

är du en finsmakare så kan jag bistå med lite mördarsniglar stekta i vitlökssmör, har hela trädgården full av de små asen. ps. skickar även med en nybakad baguett att avnjuta med sniglarna:D, vinet får du faktiskt fixa själv men det är det väl det lättaste:tungan

Last edited:
jag med, eller ja på kvällen...

inga singelkillar som vill bjuda hem ett par stycker singeltjejer på middag:)?????

jag med, eller ja på kvällen...

inga singelkillar som vill bjuda hem ett par stycker singeltjejer på middag:)?????

Nej, för då övergår några av singlarna till par och middagarna blir antingen parmiddagar eller singelmiddagar, hursomhelst så blir det intriger (eftersom alla brudar vill ha samma snubbe, och SH snubbar är kända för att vilja vara till lags så får ju den snubben betjäna flera tjejer...)

Näe fy...

Nej, för då övergår några av singlarna till par och middagarna blir antingen parmiddagar eller singelmiddagar, hursomhelst så blir det intriger (eftersom alla brudar vill ha samma snubbe, och SH snubbar är kända för att vilja vara till lags så får ju den snubben betjäna flera tjejer...)

Näe fy...

Det där lät inte helt fel...nån som vill ha ris & ris? :banana

Näe fy...

GRUPPSEX :yoparty :yoparty :yoparty

DISKRIMINERING!!! :6surkart

Jag vill också vara med på singelmiddagar, men jag bor inte i Skåne. :(

Finns det inga singlar i trakterna runt Sundsvall, Hudik, Gävle med omnejd som vill bilda en liten mat-cirkel? :)

-Jag är f.ö. en jävel på att laga mat, diska och städa, har hyffsad ekonomi, gillar mysiga hemmakvällar och tar gärna en promenad i månskenet! :brynad

App app.. det finns riktigt fina matmammor också. Jag är en av dom. Jag älskar att laga mat, skickar alltid med killen matlådor när han varit här och när jag är hos honom brukar jag göra ett lass matlådor åt honom och frysa in :)
Öl får han dricka precis hur mycket han vill, det brukar vara jag som hämtar en kall öl och ställer fram åt han plus en whiskey.
Finns alltid öl på kylning och jag försöker fylla på barskåpet i den takt som killen dricker upp innehållet :D

Du kan väl hör av dig om de tar slut :näsblod

-Jag är f.ö. en jävel på att laga mat, diska och städa, har hyffsad ekonomi, gillar mysiga hemmakvällar och tar gärna en promenad i månskenet! :brynad
Är du en mysig och rökfri jeanskille som söker diskreta kontakter? :tungan

DISKRIMINERING!!! :6surkart

Jag vill också vara med på singelmiddagar, men jag bor inte i Skåne. :(

Finns det inga singlar i trakterna runt Sundsvall, Hudik, Gävle med omnejd som vill bilda en liten mat-cirkel? :)

men vi kan ta middagen på lördagen så hinner du komma ner och vara hemma igen till måndag:pannkyss

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show