mat när man är singel??

Fräs på bacontärningar med falukorv.
Tippa i en burk krossade tomater med basilika, sen i med en burk majs och en burk kidneybönor. Puttra på en stund och käka med ris eller pasta.
Snabbt,gott och enkelt.

Laga det du tycker är gott, det är nog det bästa, äter man snabbisar varje dag så bli livet lika tråkigt som maten!

Lycka till! Ett tips kan vara att gå till en lite dyrare affär som är lite trevligare, kolla i de olika diskarna, kan man gå runt och kolla på all möjlig rolig och god mat samt olika köttsorter, spontant vart jag sugen på grillat just nu!

Jag e med på skånska singelmiddagar:D

tycker helger passar bäst, ett glas vin till hade ju varit gott:)

vi kan ju börja med en grillkväll nu när det ändå e sommar:)

Egentligen spelar det inte så stor roll för mig förutom att chefen gärna ser mig på jobbet mellan kvart i åtta och fyra på vardagarna. Tråkig jäkel men nu är det bara fyra veckor till semester.

Annars spelar det inte så stor roll för min del det är väl bara torsdagar som är kass sen är det lite vecka till vecka.

det är så tråkigt att laga mat nu när man är singel , så hur löser man det ?
äter man ofta ute? eller bjuder hem kompisar på middag?
det måste ju finnas andra här som har samma problem .
hur gör ni?

Har samma problem

När dottern e hos mig varannan vecka, då brukar jag fixa mat, men själv .. e tråkigt att laga mat & äta själv :(

Intressant variant på kontaktannons:D

precis min tanke..

tjej söker liksinnad kille med sporthoj.. söker här då det finns överflöd..
gillar matlagning men har svårt för o välja så därför tänkte jag du får det..
sen tar vi en lång promenad i månskenet.
kontakta bandittjejen för en trevlig mysstund.. :D

Ringer du när du åker hemifrån så sätter jag potatisen och börjar göda upp en gris :D

Ja ska jag köra upp till dig så lär min Skånska aptit vara enorm när jag kommer upp till dig. Men snåla inte göd en kalv i stället.

precis min tanke..

tjej söker liksinnad kille med sporthoj..

Va fan alla sätt ät bra utom de dålig.
Vem svara på en sån här ärlig annons
"Fluffigt skilt fruntimmer med dåligt morgonhumör som hatar att städa men gärna stökar till det. Mitt hus är ett renoverigsobjekt så du måste du vara händig och beredd på att jobba hårt. Halva fritiden tillägnar jag i stallet så förvänta dig ingen markservice" Svar till "skicka inkomstuppgifter"

Last edited:

"Fluffigt skilt fruntimmer med dåligt morgonhumör som hatar att städa men gärna stökar till det. Mitt hus är ett renoverigsobjekt så du måste du vara händig och beredd på att jobba hårt. Halva fritiden tillägnar jag i stallet så förvänta dig ingen markservice" Svar till "skicka inkomstuppgifter"

Den va bra:D

Ja ska jag köra upp till dig så lär min Skånska aptit vara enorm när jag kommer upp till dig. Men snåla inte göd en kalv i stället.

Va fan alla sätt ät bra utom de dålig.

En bekant till mig satte in en fullständigt ärlig kontaktannons på någon nätdejtingsida som såg ut ungefär så, han fick massor med napp på den.

Han betonade särskilt att han hade dålig inkomst och dyrt leverne och att han gillade att resa men aldrig hade råd, så dom fick gärna bjuda honom på resor.

Tjejen han har nu vet IAF vad hon gav sig in på :D

Är man singel gör man bäst i att låta bli att äta, annars riskerar man att bli en fet singel och det vill man ju inte.

3044111 Är man singel gör man bäst i att låta bli att äta, annars riskerar man att bli en fet singel och det vill man ju inte.
Exakt....
magen och matkontot är lika feta nu efter 1,5 år som singel....
Hur fan lyckas man äta upp nästan 3,5k imånaden.
//S.ingel

Jag äter vitamintabletter och havregrynsgröt, ibland lyxar jag till det och har äppelmos till, eller så kanske jag tar nån macka.
orka äta, hade det funnits tabletter som man kunde ta för att slippa äta så hade jag gjort det.
Onödigt med tid och onödigt med pengar att äta, jag gör hellre annat för mina surt förvärvade slantar.

Kapar tråden lite.
Kan man tillaga en kocka köttfärs som legat i en plastpåse i kylen i tre-fyra dagar? Den har fått en lite brunaktig nyans överst..

Kapar tråden lite.
Kan man tillaga en kocka köttfärs som legat i en plastpåse i kylen i tre-fyra dagar? Den har fått en lite brunaktig nyans överst..

Bara att bomba skiten med mikrovågor i 20 minuter så går allt att äta sen. Tillför rikligt med chilipulver och tabasco (det är så de gör med fardigmarinerat på konsum)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon