mat när man är singel??

Dagens singelmat för min del blev omelett med champinjonstuvning (färska champinjoner). Gjorde även litegrann med ost och skinka "bara för att" :D :gnissla

Last edited:
Jag borde kanske läsa denna tråden...

Jag suger verkligen på att laga mat, och då pratar vi inte dålig som i "kan inte laga fin middag" utan dålig som i "lyckas få knaprigt ris" eller "lyckats bränna mackaronerna" :(

Pizzerian har numera uppkallat en pizza efter mig och behöver bara höra röstläget i telefonen för att veta vad jag ska ha och att det tar 10 min... :crash

det kan aldrig vara bra..... :3freak

I kväll blev det knapriga ankbröst med wokade grönsaker, nudlar, citrongräs, mm.
Allt serverat av den lokala thairestaurangen på hörnan. :) (take away)
Ett par goda glas rött (selvarossa) slank det ner till det.

/D (singel & petig med maten)

Pizzerian har numera uppkallat en pizza efter mig och behöver bara höra röstläget i telefonen för att veta vad jag ska ha och att det tar 10 min... :crash

det kan aldrig vara bra..... :3freak
:rofl :rofl :rofl

idag har jag ätit krögarpytt tror jag det heter, sen lite mackor och nåra ägg.. brukar försöka handla i olika mataffärer för att det inte ska bli för uppenbart hur enformig min mat är :(

Last edited:
:rofl :rofl :rofl

idag har jag ätit krögarpytt tror jag det heter, sen lite mackor och nåra ägg.. brukar försöka handla i olika mataffärer för att det inte ska bli för uppenbart hur enformig min mat är :(

Krögarpytt, Kycklinglår, Köttbullar, Makaroner, Ris och Smörgåspålägg, så ser min handlingslista ut, vecka efter vecka...
Men så kör jag köttfärs(sås), potatisbullar, bacon och min nya favorit köttbullipanna som variation på det när jag har ungarna.

ja när blir det singelmiddagar??

kanske helgen vecka 32. det e mitt förslag..

ja när blir det singelmiddagar??

kanske helgen vecka 32. det e mitt förslag..

Vill gärna hänga på men den här helgen drar jag ner till Tyskland för att köra på Nurnburg Ring. Åter hemma nästa helg någon gång.

Drar vi ut på det rejält blir jag kanske klar med dammen så vi kan grilla där.

Back