MC Doktorn
Guest
Swedie skrev:2398752återbetalning kan vara att du får använda min el![]()
den ska klara 2 däckvärmare.
Great jag sparade 670:-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Swedie skrev:2398752återbetalning kan vara att du får använda min el![]()
den ska klara 2 däckvärmare.
Swedie skrev:2399281Erbjuds licensgrupp/tävlingshojar/utan försäkring så ser jag inte något problem. Tycker du att det går för fort? Gillar du inte att titta på? Tror flera av de som kanske inte maxar sin hoj kan uppskatta och se på när andra gör det.
Det finns piller för pms-problem.![]()
Slappa skrev:2399352Menar mer att är man så snabb finns det rr träningar, vill man sedan se folk maxa sina hojar kan man gå på rr tävlingar istället.
Delar du med dig av dina piller då eller, har hört att du ska förbruka en hel del!![]()
Slappa skrev:2399352Menar mer att är man så snabb finns det rr träningar, vill man sedan se folk maxa sina hojar kan man gå på rr tävlingar istället.
IRON MAN skrev:2400383Är det någon som skall stanna kvar tills på söndagens körning med dainese?
Joho, man kan hänga på Frasses.Nitrous skrev:2400400Jag vet att en av instruktörerna kommer att göra det, stanna kvar i Linköping typ eftersom det finns inte så mkt att göra eller se i Mantorp![]()
/Nitrous
valmers skrev:2400572Joho, man kan hänga på Frasses.
Nitrous skrev:2400652Värsta Metropolen ju, att jag inte tänkte på det![]()
Och på lördagen kan man ju hänga i Mobila Köpcenter hela dagen.
Se där, fredag kväll och lördag dag + kväll fixad![]()
/Nitrous
Japp, vi håller tummarna för detMaciej EVO VI skrev:2401742Hoppas SMHis prognos för fredag stämmer, då blir det molnigt men uppehåll hela dagen.
Jag kör med slicks och däcksvärmare i normala fall men räknar mig inte som banräv ännu så jag antar att jag inte gills?Slappa skrev:Banrävar med racehoj/slicks/däckvärmare osv kan ju hålla sig till rr träningarna istället!
sandstream skrev:2401891Japp, vi håller tummarna för det
Direktlänk: http://www.smhi.se/weather/natvader/ntv_landvader.html?placeId=10010105086
Någon som har ett litet elverk att låna eller hyra ut?
Drar 1 st däcksvärmare ca 1000 watt = 2000 watt per hoj, ungefär?
Jag kollade runt lite på nätet (eftersom Penguin inte vet hur många watt hans är på)sandstream skrev:2401891
Jag har troligtvis fått tag i ett elverksandstream skrev:2401891
Se där, där har vi den där sällsynta insekten igen.sandstream skrev:2401891Japp, vi håller tummarna för det
Direktlänk: http://www.smhi.se/weather/natvader/ntv_landvader.html?placeId=10010105086
Jag kör med slicks och däcksvärmare i normala fall men räknar mig inte som banräv ännu så jag antar att jag inte gills?![]()
HanneZ skrev:2402268Fler som ska sova på statoilparkeringen? Vågar man ha hojen ståendes ute?
Vägbeskrivning till banan?
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |