Mantorp Park Fre 25 aug med Actionpics - anmälan öppen

Johansson skrev:
2379156 Nån som har tips på prisvärt boende och som vill dela med sig av detta? :) Hittade ett vandrarhem men det var bara öppet t.om 20 aug.

Vet inte priserna men Sjögestad Motell ligger inte mer än ca 5-10 min från banan. Borde inte vara dyrt.
http://www.sjogestadmotell.se/

Sedan finns det ett ställe som har B&B precis vid banan, Uljebergs säteri heter det. Det står något mobilnummer man kan ringa till dem längs vägen. Om du vill kan jag kollla upp det imorgon när jag åker förbi.

/N

ninan skrev:
2389917
Johansson skrev:
2379156 Nån som har tips på prisvärt boende och som vill dela med sig av detta? :) Hittade ett vandrarhem men det var bara öppet t.om 20 aug.

Vet inte priserna men Sjögestad Motell ligger inte mer än ca 5-10 min från banan. Borde inte vara dyrt.
http://www.sjogestadmotell.se/

Sedan finns det ett ställe som har B&B precis vid banan, Uljebergs säteri heter det. Det står något mobilnummer man kan ringa till dem längs vägen. Om du vill kan jag kollla upp det imorgon när jag åker förbi.

/N

Tack för infon men jag har sålt min plats :tummenupp

Jag kommer oxå dit! Hoppas att det blir bra väder...

har tränat nog på regn i Våler i helgen. Dock gick det bra :)

Har längtat till den här körningen, se så bli fredag nu då!!!

Jo kan ju säga att min tjej, Alicia, här på forumet vill oxå köra. Behöver plats i licens-gruppen.

Ett tips för säkerhet i licensgruppen och även i övriga är att HÅLL era spår. Det är viktigt låt säga att jag är på väg och jag kanske håller aningen högre fart. Det är skönt att kunna lita på att alla andra på banan inte vinglar runt utan är där dom är. Lättare för mig att beräkna vart ni tar vägen så jag inte passerar för nära. Det har hänt vid andra körningar att man kommit väldigt nära o jag vet inte om det alltid är sååå uppskattat. Fast nu säger jag inte att jag ska märla på det hårdaste jag kan, men det kan nog bitvis börja gå fort iaf efter några pass. Så länge det inte regnar :4skrika

Triggerhappy skrev:
2395040 Vår ZX10R är såld men kommer att köras försiktigt i snabb och medelgrupp....var extra rädd om den !!!
De e la ingen fara, "Tobbe Torped" ska väl inte köra.. :tungan :tungan

Snart är det fredag.. :):):):):)

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...