Mantorp Lördag 5/8

Micke S skrev:
2350304 hehehehe......Ska inte du dit????:confused:

nej håller på att förbereda in för flytten hem till byn och till mitt goa dubbelgarage som jag skall få:D så jag hinner inte:mad: själv då hittat någon större lägenhet eller?

NOFEAR25 skrev:
2350320 nej håller på att förbereda in för flytten hem till byn och till mitt goa dubbelgarage som jag skall få:D så jag hinner inte:mad: själv då hittat någon större lägenhet eller?

Säg som det är....kärringen släpper inte ut dig...strypkopplet sitter för hårt??!!?? ;)
Fan va gött med stort garage, det har jag med i stan....

Flytta själv för 1,5v sen...en stor 4:a på Bergsäter...helt nyrenoverad inkl diskmaskin....Så nu har man det slött... hahaha:yoparty

Micke S skrev:
2350326 Säg som det är....kärringen släpper inte ut dig...strypkopplet sitter för hårt??!!?? ;)
Fan va gött med stort garage, det har jag med i stan....

Flytta själv för 1,5v sen...en stor 4:a på Bergsäter...helt nyrenoverad inkl diskmaskin....Så nu har man det slött... hahaha:yoparty

Fan du kom på mig :huvet fan du får svänga förbi dalsjöfors någon gång när du är ute och kör gatan innan morsan&farsan nr 9 så kan vi snacka lite skit eller ut och köra en sväng:yoparty flyttar den 15/8

NOFEAR25 skrev:
2350344 Fan du kom på mig :huvet fan du får svänga förbi dalsjöfors någon gång när du är ute och kör gatan innan morsan&farsan nr 9 så kan vi snacka lite skit eller ut och köra en sväng:yoparty flyttar den 15/8

Hahahaha....tänkte väl det... :tummenupp

Det händer faktiskt rätt ofta att jag susar förbi Dfs så det är inte helt omöjligt....

Ha det bra och hälsa regeringen!!

*/ ?>
Back