Mantorp Lördag 5/8

Micke S skrev:
2350304 hehehehe......Ska inte du dit????:confused:

nej håller på att förbereda in för flytten hem till byn och till mitt goa dubbelgarage som jag skall få:D så jag hinner inte:mad: själv då hittat någon större lägenhet eller?

NOFEAR25 skrev:
2350320 nej håller på att förbereda in för flytten hem till byn och till mitt goa dubbelgarage som jag skall få:D så jag hinner inte:mad: själv då hittat någon större lägenhet eller?

Säg som det är....kärringen släpper inte ut dig...strypkopplet sitter för hårt??!!?? ;)
Fan va gött med stort garage, det har jag med i stan....

Flytta själv för 1,5v sen...en stor 4:a på Bergsäter...helt nyrenoverad inkl diskmaskin....Så nu har man det slött... hahaha:yoparty

Micke S skrev:
2350326 Säg som det är....kärringen släpper inte ut dig...strypkopplet sitter för hårt??!!?? ;)
Fan va gött med stort garage, det har jag med i stan....

Flytta själv för 1,5v sen...en stor 4:a på Bergsäter...helt nyrenoverad inkl diskmaskin....Så nu har man det slött... hahaha:yoparty

Fan du kom på mig :huvet fan du får svänga förbi dalsjöfors någon gång när du är ute och kör gatan innan morsan&farsan nr 9 så kan vi snacka lite skit eller ut och köra en sväng:yoparty flyttar den 15/8

NOFEAR25 skrev:
2350344 Fan du kom på mig :huvet fan du får svänga förbi dalsjöfors någon gång när du är ute och kör gatan innan morsan&farsan nr 9 så kan vi snacka lite skit eller ut och köra en sväng:yoparty flyttar den 15/8

Hahahaha....tänkte väl det... :tummenupp

Det händer faktiskt rätt ofta att jag susar förbi Dfs så det är inte helt omöjligt....

Ha det bra och hälsa regeringen!!

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back