Va gjorde träslöjdsläraren på syslöjden ?![]()
![]()
syslöjdstanten höll på o svimma...så Trä-Ove fick komma in och vara manlig för en stund!
han var faen lika likblek i fejan han !

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Va gjorde träslöjdsläraren på syslöjden ?![]()
![]()
Nu har det spårat ur till en självskadetråd.
Jag har sågat igenom halva handen strax bakom knogarna.
Då åkte jag till sjukhuset.
Dock först efter att ha suttit i bilen och funderat över om jag klarar att växla, så att jag kan åka hem (30 km).
Har även satt en stensåg i låret mellan kroppspulsådern och ollonet.
Ingen sjukvård.
Skurit av en fingertopp med vinkelslip.
Ingen sjukvård.
Vurpat med cykel, iklädd shorts och linne.
Blev av med skinnet på handflatorna, utsidan av högerarmen (hela vägen), baksidan av axeln, högra sidan av bröstkorgen, hela benet från höft till fot.
Gick runt som en mumie.
Blev aldrig riktigt bra.
Finns mycket mer, men detta är det som gett mig bestående men.
Blev av med skinnet på handflatorna, utsidan av högerarmen (hela vägen), baksidan av axeln, högra sidan av bröstkorgen, hela benet från höft till fot.
Näshåren e värst.ibland rycker jag loss ett hårstrå...fifaeen!
Näshåren e värst.
Du,det ser ut som två marsvin som visar arslet. Fan ingen lek....jag vågar inte ens tänka på det...du har bergis grymt mkt näshår som bokstavligt talat trillar ur din näsa, vilken hjelte du e!
Du,det ser ut som två marsvin som visar arslet. Fan ingen lek.
Gjorde plastikoperation på mig själv, inte planerat men i alla fall. Hade ett stort ärr vid höger öga från en cykelolycka i barndomen, i tonåren tog jag sats med cykeln i en nedförsbacke och slog runt framlänges. Landade rakt på ansiktet. Skrapade upp halva nyllet, läkte dock fint och voila, ärret var borta.
På vemdalsskalet en sen kväll, någon hade roat sig med att krossa glas på dansgolvet![]()
Trampcykel.skala du av halva huden när du vurpa med cykeln? menar du vanlig trampcykel eller med MOTORcykeln?
förstår var du fått ditt nickname från.![]()
På vemdalsskalet en sen kväll, någon hade roat sig med att krossa glas på dansgolvetså drog Jump med Vanhalen igång med coverbandet, jag gör som vanligt, hoppar och försöker nudda taket
stutsar några ggr, men känner att det blir blött i skon, kikar ner å ser ett rött spår under skon, faan, hopppar på ett ben till toaletten, har med en polare som åxå tror att han fått glas i foten, för hans sko är alldeles röd, jag sätter mig och drar ut en 4½-5cm lång glasbit som gått genom skon å in en bra bit i foten.. Lindar foten med toapapper så mycke som får plats i min sko, konstaterar att det är jag som blodat ner kompisens sko när jag hoppat och det stått en stråle ur min fot..
Sen tillbax mot baren, mötte vakter som följde ett blodspår mot toaletten, hehe spännande för dom
Gjorde rätt ont på eftermiddagen dagen efter, men klarade mig från infektion mm..
Ja och överlever man afterskin tenderar skidåkningen dagen efter bli farligVemdalsskalet, ah, vilka minnenDär har det krossats en del glas genom tiderna
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |