Manligaste självsjukvård/uppoffringen.

Va e de för taikonbedövning ´Koksalt :D

Själv har jag bedövat, skurit och sytt ihop mig själv.
HUR MANLIGT ÄR INTE DET VA VA VA VA !!!!!

Antagligen någon jefla ortopedmalaj som petat i fel doningar i sprutan !:mad:

Appropå smärta vid barnafödsel så sa Babben Larsson en kul liknelse:

Tänk dig sittandes på muggen och du ska skita ut en soffgrupp.:D

Skulle borra upp ett av hålen i ett spikbeslag från 5-7mm. Satt i ett sprillans nytt borr i dewalten och höll beslaget i handen för visst kan man göra sånthär på ren känsla, och det kan man bara det att borren stack ut5cm mellan senorna till lång och pekfinger på utsidan av handen när jag var klar, Första tanken var att lossa borret från chucken och låta akuten ta ur den men då jag var ensam hemma och det är omöjligt att göra detta med 1 hand var det bara att reversera maskinen och backa ut.

Antagligen någon jefla ortopedmalaj som petat i fel doningar i sprutan !:mad:

Appropå smärta vid barnafödsel så sa Babben Larsson en kul liknelse:

Tänk dig sittandes på muggen och du ska skita ut en soffgrupp.:D

Eller som en tjejkompis uttryckte det: Som att pressa en våt St:Bernardshund genom en kattlucka...

Nu planerar jag inte direkt att upprepa bedriften, men det enda som fanns i närheten i borrväg var en pelarborr.. Det kändes lite overkill :)

men jag fick tillbaka nageln, det tog ett tag men den växte upp igen.

Har en kollega som lättade på trycket i sin blånagel i en pelarborr, det slutade inge vidare.

Inte jag, men min envise svåger gjorde en dum grej för snart två år sedan.
Han hade en raptor 700 och var ute och gasade med ett gäng kompisar när han kraschar i ett hopp. Han blev lite mörbultad men gav sig fan på att han var ok. Efter mycket om och men så tog han sig hem igen och la sig på soffan och efter ett tag så ringde syrran ambulansen då något inte stod rätt till med hans höft.
Det visade sig att han hade spräckt bäckenet rätt duktigt och numer har han ett spikband på 20-25cm inne i nöften och ett ärr som är jävligt stort.
Doktorn var inte så imponerad av hans envishet...
Nu var det väl iofs inte självsjukvård utan mer bara ett bevis på hur dumma och envisa vi killar oftast är.

Själv så kraschade jag duktigt på en husabergare på isen och hade så jävla ont i ryggen i nästan två månader så till slut kunde jag inte jobba längre i egna firman. Väl hos doktorn så visade det sig att jag hade två kotor på sniskan varpå en disk var uttryckt samt en missbildning hade bildats på ryggraden. Resulterade i lång återhämtningsperiod och jag är fortfarande inte bra :(
Så nästa gång jag gör mig illa ska jag ringa doktorn direkt istället för att vara envis.

Problemet med gem/svetstråd är att man får sätta fingret i skruvstäd för det tar emot att bränna sig själv :hihi

Jag började ta bort en tatuering på fingret med laser, men det var för klent.

Lödkolv funkade mycket bättre! Bara att bränna lite lagom i omgångar!

Snart är den helt borta. Dessutom slipper jag betala runt tio tusen.. :tummenupp

Jag började ta bort en tatuering på fingret med laser, men det var för klent.

Lödkolv funkade mycket bättre! Bara att bränna lite lagom i omgångar!

Snart är den helt borta. Dessutom slipper jag betala runt tio tusen.. :tummenupp

Bilder?

Jag brukar slå tillbaks axeln själv när den hoppar ur led. Som värsta Mel Gibsson, gör ont som fan, men ser jävligt respektingivande ut

Det gör jag också, typ 1 gång/veckan. Den är helt slut, och jävligt irriterande.
Utöver det drog jag ut en spik som gått igenom både sko och fot en gång. Den stack upp så fint på ovansidan av foten. Det gjorde riktigt ont.. :näsblod

Knäckte tillbaka näsan när ja bröt den. Men kan inte säga att jag känner mig manlig för det.

...-93....syslöjd.....plötsligt sitter en tjej med en symaskin genom fingret....najssss!

Done that, efter det insåg jag att träslöjd va min grej

Rätt ner i pekfingernageln, nålen blev krokig. Då kommer slöjdläraren och ska vrida på hjulet som backar upp nålen, men hon vrider åt FEL håll! AJJ :näsblod

Done that, efter det insåg jag att träslöjd va min grej

Rätt ner i pekfingernageln, nålen blev krokig. Då kommer slöjdläraren och ska vrida på hjulet som backar upp nålen, men hon vrider åt FEL håll! AJJ :näsblod

Jappz, så var fallet här med. bara att det var träslöjdläraren som fick backa tillbaka maskinen...o han drog åt fel håll med! stackars lilla tjejen..hon satt helt knäpptyst och blek i ansiktet. :rofl

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla