Malmö samåkning

Nån som e sugen på en Häckeberga + sjöborakan + våffla i Blentarp lördag eller söndag?

Ta gärna en sväng upp om Tollarp i så fall. Den lokala MC-klubben har Sensommarrally där.

Liten snäll varning:

Riktigt obehaglig GRUS i "den goe kurvan" i Sövdeborg. (som polisen brukar lasra direkt efter) Även den tvära kurvan innan den. Grusen har samma färg som asfalten! :mad

Live från Sjöborakan! Peace!

Var själv nära att klota igår på smävägarna vid Bara (kyrkan). Som tur var, kollar jag alltid framåt och neråt för att se hur underlaget är. Hann bromsa innan kurvan men låste frambromsen ett tag och kände hur jag gled lite åt sidan. Som tur var hade jag sinnesnärvaro nog att släppa bromsen och följa "riktningen" så jag klarade mig. Hade det kommit en bil så hade jag suttit där. Jäkla grus!

Men här ska det ut o köras igen snart. Väntar bara på samtal, sedan bär de av mot Häckeberga, Slimminge, Ystad och kustvägen mot Tbg, för att sedan vika upp mot småbyarna. :)

Är ni många som ska köra? Farten? Ses var o när?

Strippen i malmö ikväll, samling på Biltema svågertorp runt 7. Se till så att vi får dit lite hojåkare nu då!

*/ ?>
Nyheter
Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa