Malmö samåkning

Nån som e sugen på en Häckeberga + sjöborakan + våffla i Blentarp lördag eller söndag?

Ta gärna en sväng upp om Tollarp i så fall. Den lokala MC-klubben har Sensommarrally där.

Liten snäll varning:

Riktigt obehaglig GRUS i "den goe kurvan" i Sövdeborg. (som polisen brukar lasra direkt efter) Även den tvära kurvan innan den. Grusen har samma färg som asfalten! :mad

Live från Sjöborakan! Peace!

Var själv nära att klota igår på smävägarna vid Bara (kyrkan). Som tur var, kollar jag alltid framåt och neråt för att se hur underlaget är. Hann bromsa innan kurvan men låste frambromsen ett tag och kände hur jag gled lite åt sidan. Som tur var hade jag sinnesnärvaro nog att släppa bromsen och följa "riktningen" så jag klarade mig. Hade det kommit en bil så hade jag suttit där. Jäkla grus!

Men här ska det ut o köras igen snart. Väntar bara på samtal, sedan bär de av mot Häckeberga, Slimminge, Ystad och kustvägen mot Tbg, för att sedan vika upp mot småbyarna. :)

Är ni många som ska köra? Farten? Ses var o när?

Strippen i malmö ikväll, samling på Biltema svågertorp runt 7. Se till så att vi får dit lite hojåkare nu då!

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back