Många som ska åka mälaren runt 2011?

Än så länge så ser ju tyvärr vädret rätt så regnigt ut på lördag :( Inte för att jag hade tänkt köa i 34 mil, men man kunde ju fara ut å fota lite, men det känns som om det kvittar om det ska regna hela dan :(

Än så länge så ser ju tyvärr vädret rätt så regnigt ut på lördag :( Inte för att jag hade tänkt köa i 34 mil, men man kunde ju fara ut å fota lite, men det känns som om det kvittar om det ska regna hela dan :(

Som du ser använde jag dina bilder. Hoppas det var ok. Din logga stod ju på bilderna tänkte jag. :)

Mälaren runt låter kul, så när man kört det en gång längtar man inte tillbaka :tungan

Visst roligt med massvis med hojar men inget skoj med 90 procent glidarhojar, 8 procent touring och 2 procent av resterande slag som kryper fram på vägarna :gnissla

åja , måste ju pröva iaf , lär ju knappast vara värre än att pröva herpes :D

Mälaren runt låter kul, så när man kört det en gång längtar man inte tillbaka :tungan

Visst roligt med massvis med hojar men inget skoj med 90 procent glidarhojar, 8 procent touring och 2 procent av resterande slag som kryper fram på vägarna :gnissla

Ja det är så trist att det är övervägande delen köpehojar. Från början var det mest balla byggen, veteran- och klassiska hojar. Inte så kul att sitta och titta på en massa hojkonsumenter på original HD, original japs HD-kloner och original sporthojar tycker jag faktiskt.

Som om man skulla släppa in 300 boring leasingaudis i Gärdesloppet

Last edited:
Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back