Många som ska åka mälaren runt 2011?

Än så länge så ser ju tyvärr vädret rätt så regnigt ut på lördag :( Inte för att jag hade tänkt köa i 34 mil, men man kunde ju fara ut å fota lite, men det känns som om det kvittar om det ska regna hela dan :(

Än så länge så ser ju tyvärr vädret rätt så regnigt ut på lördag :( Inte för att jag hade tänkt köa i 34 mil, men man kunde ju fara ut å fota lite, men det känns som om det kvittar om det ska regna hela dan :(

Som du ser använde jag dina bilder. Hoppas det var ok. Din logga stod ju på bilderna tänkte jag. :)

Mälaren runt låter kul, så när man kört det en gång längtar man inte tillbaka :tungan

Visst roligt med massvis med hojar men inget skoj med 90 procent glidarhojar, 8 procent touring och 2 procent av resterande slag som kryper fram på vägarna :gnissla

åja , måste ju pröva iaf , lär ju knappast vara värre än att pröva herpes :D

Mälaren runt låter kul, så när man kört det en gång längtar man inte tillbaka :tungan

Visst roligt med massvis med hojar men inget skoj med 90 procent glidarhojar, 8 procent touring och 2 procent av resterande slag som kryper fram på vägarna :gnissla

Ja det är så trist att det är övervägande delen köpehojar. Från början var det mest balla byggen, veteran- och klassiska hojar. Inte så kul att sitta och titta på en massa hojkonsumenter på original HD, original japs HD-kloner och original sporthojar tycker jag faktiskt.

Som om man skulla släppa in 300 boring leasingaudis i Gärdesloppet

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back