Biltmore
Blood Group: Red
Nu kände jag mig plötsligt väldigt frisk!!
Låter som du ska vara glad att du vaknar på morgonen.....
Låter som du ska vara glad att du vaknar på morgonen.....

En kaputt axel som krasar som ett trasigt lager när jag håller handen i höjd med huvudet och rör den fram och tillbaka. Får tics när jag är trött. Allt från ett fladdrande ögonlock till armar som hoppar fram och tillbaka nån decimeter.
Jag kan (eller kunde iaf) knaka med allt utstickande på kroppen. Och lite saker som inte är utstickande (som bröstbenet). Ja, det inkluderar näsa, öron och uuh... Ja.
Jag får ont som fan i ögonen av solljus. Känns som om någon hackar i ögonen/hjärnan med lång spik eller nåt.
Jag får en stark obehagskänsla i trakten av gallan av att sitta ner med 90 graders vinkel mellan ben/bål, det är ett släktdrag som kommer från farsan.
Jag vaknar inte av att man slår på mig när jag sover. (Iofs är det pga en flickvän som slogs i sömnen.) Samt att jag har sömnapné så jag brukar få varna töser att jag kan sluta andas när jag sover, och att jag inte vaknar när de knuffar/slår på mig beror inte på att jag dött... Har vaknat några gånger med lätt panikslagna töser bredvid i sängen. Heh.