Märkliga fysiska åkommor

Min hjärna prioriterar helt fel. Som idag då jag sitter på jobbet och tänker ta fem min rast. Pissnödig nå så djävulskt så springer jag först ut å röker (vilket resulterar att jag bara hinner stress-röka en halv cigg före jag måste fimpa å gå å kissa) istället för att först gå på toa och sen gå ut å röka.

Till saken hör att jag inte var direkt röksugen från första början

Båda mina knän knarrar som en gammal trappa när jag går i just trappor.

Det upptäcktes av en bekant till mig när jag gick i en marmortrappa.
"Höhö, den här trappan knarrar som en gammal trä trappa" varpå jag gjorde några djupa knäbör och det lät likadant.

Orsaken tros vara en bilolycka i min ungdom då jag knäade två bucklor i instrumentbrädan på en Saab V4 (på den tiden var instrumentbrädor av plåt)
Efter det blev det ett bra tag på kryckor och sedan dess har mina knän aldrig fungerat bra.

Det blev inte bättre då jag bröt ena knäet för någon sommar sedan.

Fick du nya knäskålar i trä kanske....

Båda mina knän knarrar som en gammal trappa när jag går i just trappor.

Det upptäcktes av en bekant till mig när jag gick i en marmortrappa.
"Höhö, den här trappan knarrar som en gammal trä trappa" varpå jag gjorde några djupa knäbör och det lät likadant.

Orsaken tros vara en bilolycka i min ungdom då jag knäade två bucklor i instrumentbrädan på en Saab V4 (på den tiden var instrumentbrädor av plåt)
Efter det blev det ett bra tag på kryckor och sedan dess har mina knän aldrig fungerat bra.

Det blev inte bättre då jag bröt ena knäet för någon sommar sedan.

När jag kliar mig i ögonen så kan jag få massa svarta prickar i synfältet i några sekunder. Nån som upplevt detsamma?

Om jag vrider nacken mer än 80 grader gör det ont på andra sidan nacken och jag får lättare huvudvärk om jag håller kvar svartnar det för ögonen.

Jag bli skittrött så fort jag öppnar en kemibok.
Då ska du testa Hållfasthetslära. :trött x 1000 !!!

När jag kliar mig i ögonen så kan jag få massa svarta prickar i synfältet i några sekunder. Nån som upplevt detsamma?
Om jag gnuggar mig i ögonen får jag ett brunfärgat rutmönster i dom som täcker hela mitt synfält.
Samma mönster dyker upp när jag får svimanfall. :jisses

Då ska du testa Hållfasthetslära. :trött x 1000 !!!

Om jag gnuggar mig i ögonen får jag ett brunfärgat rutmönster i dom som täcker hela mitt synfält.
Samma mönster dyker upp när jag får svimanfall. :jisses
Lutar åt att jag nöjer mig med att vara arbetarjävel ett par år...

jag kan släppa en brakskit och rapa samtidigt...

Det brukar vara ett uppskattat partytrick eftersom det tydligen inte ska gå att göra (enligt dom som "vet")

Jag får yrsel/svimmingskänsla när jag Maxiklossar™ dvs skiter riktigt mycket. Ibland är det så illa att saneringsarbetet får vänta nån minut till världen slutat snurra...:gnissla

Ofta när jag nyser får jag kramp i "mellangården", dvs strax bakom pungen och det gör ont så in i helvete :mad:

Skitkul när man är med folk man inte känner, nyser och sekunden efter vrider sig i plågor och håller sig mellan benen.

Felkopplad? :va

Jag får yrsel/svimmingskänsla när jag Maxiklossar™ dvs skiter riktigt mycket. Ibland är det så illa att saneringsarbetet får vänta nån minut till världen slutat snurra...:gnissla
Testa mitt trick med en korg plommon ska du se att skiten kommer ut utan pulsåderspräckande ansträngningar. :D

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra