Märkliga fysiska åkommor

För ett år sedan klämde jag av en bit på mitt pekfinger, och nu är det för kort.:confused:

Skalar jag potatis för länge, ja eller för många mao. börjar de klia i benen.
samma sak om jag handdiskar, är de samtidigt tyst i lägenheten när jag diskar så känns de som om jag ska bli tokig.. hmm..
Ibland när jag får ont i magen hjälper det att klia i naveln..

förut när jag rökte blev jag piss/skitnödig efter första blosset..
samma sak när man ska göra nåt ute, byta till vinderdäck eller bara åka till garaget tex..

blir även pissnödig när jag dricker öl :)

Börjar toknysa då jag borstar tänderna. Blir lite jobbigt då man samtidigt lider av en lätt tandborstningsmani.
Myrkrypet i fötterna då man skall sova botas ganska lätt genom att sparka foten i golvet så man kreverar av smärta,:död

Senorna till högerhanden drar ihop sig så fort jag tar på hjälmen.

Och så fort jag loggar in här blir jag skenhelig och komunist:gnissla:huvet

Det växer hår runt mina ögon. Enl uppgift ska de vara till för att förhindra att skit kommer in i ögonen men på mig är effekten motsatt. Oftast när jag befinner mig i en kritisk situation då jag verkligen behöver se vad som händer så lägger sig ett av dessa "skyddshår" mot själva ögat varpå ögat drar ihop sig som ett skithål med omedelbar verkan.

Det har bland annat hänt när:
Jag skulle fälla en sjukt stor och feltung björk som stod för nära päronens lada.
När en hojkompis dammat igenom ett motorvägsräcke och jag inte visste om karln levde eller inte.

:mad:

Om jag har händerna länge i varmt vatten börjar det klia som fan i dom.

efter att jag varit på muggen en längre tid så får jag stora röda fläckar precis på knäna samt armbågarna :näsblod diagnos? är det röda hund?

efter att jag varit på muggen en längre tid så får jag stora röda fläckar precis på knäna samt armbågarna :näsblod diagnos? är det röda hund?

Jag gissar att du står på knä med armbågarna på toasitsen och huvet i själva toalettstolen. I såna fall är det lätt fixat. Drick mindre sprit. :)

Jag får ont i ryggen när jag äter pommes, det känns liksom som att jag sväljer med ryggraden och att den är för trång...känns sjukt konstigt.

fortsätter på piss.
efter ca 3-5 klunkar alkohol blir jag pissnödig. kanske lite bajsis oså :tungan kanske vanligt.. ?

Om jag nyper mig själv i huden precis under näsan eller runt ögat (typ om man klämmer en finne där ni vet) så nyser jag:)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti