LMS RR-Träningar 2009

Jag har inte kört banan sen den byggdes om, hur mycket långsammare kör man med den nya sträckningen?
Fast med nyare hoj kanske man kör lika fort!? (I wish)

Jag hade licens typ år 2005, men hittar den inte. Får jag inte träna då?
Jag kanske måste lösa ut en ny helårslicens ändå i år för att slippa gå om kursen nästa år.

Jag ska bara byta däck, montera en hajfena och köpa en ny hjälm och lite annat sen så... Det är väl som att cykla antar jag? Har man väl lärt sig en gång så sitter det i :rolleyes:

Jag har inte kört banan sen den byggdes om, hur mycket långsammare kör man med den nya sträckningen?
Fast med nyare hoj kanske man kör lika fort!? (I wish)

Jag hade licens typ år 2005, men hittar den inte. Får jag inte träna då?
Jag kanske måste lösa ut en ny helårslicens ändå i år för att slippa gå om kursen nästa år.

Jag ska bara byta däck, montera en hajfena och köpa en ny hjälm och lite annat sen så... Det är väl som att cykla antar jag? Har man väl lärt sig en gång så sitter det i :rolleyes:

Ring svemo och hör hur det funkar med licensen. Finns baslicens för någon tusing som man får träna och köra KM på.

en gissning är att en snabb förare förlorar ca 5 sek på ombyggnaden av banan.

Vem är ute tidigt på tisdag och kan hjälpa en stackars ensam tjej att lasta av en mycket behändig 250 SP? Samt agera lite depåslav under kvällen? ;)

Jag instämmer. :tummenupp

Hoppas jag inte var allt för mycket i vägen för er andra! :)

Tack Stefan för avlastningshjälpen!

Snart tisdag, jag håller i träningen den här veckan.

Vem kan jag låna nyckel av?

Det ser ut som att Café Racer kommer att vara stängt ikväll, så ta med matsäck (och paraply/regndäck):tungan

Härligt att årets vurprekord skulle bli på min träning, jag är utsliten i rödflaggsarmen nu! :näsblod

Tack alla som hjälpte till vid träningen, det var ingen funkisbrist igår! :tummenupp

Härligt att årets vurprekord skulle bli på min träning, jag är utsliten i rödflaggsarmen nu! :näsblod

Tack alla som hjälpte till vid träningen, det var ingen funkisbrist igår! :tummenupp

Kanon bra jobbat alla som var där och hjälpte till :)

tack Kjell för lånet av hoj så jag kom ut på banan igen, delar till r6:an är på väg hem nu :)

Vad höll ni på med i tisdags egentligen? Var det nån som inte kraschade?

Hampus lacka hojen blå nu när du har chansen, det såg betydligt snyggare ut med Kjells blå hoj! :tummenupp

Last edited:
Vad höll ni på med i tisdags egentligen? Var det nån som inte kraschade?

Hampus lacka hojen blå nu när du har chansen, det såg betydligt snyggare ut med Kjells blå hoj! :tummenupp

Kan bara instämma. Jag som trodde jag hade en röd/vit/svart lack klar men men tillbaka till ritbordet.

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back