LMS RR-Träningar 2009

Det funkade ju riktigt bra det där. :)
Varmt som tusan och inte långt från solsting tror jag.
Synd att kopplingsvajern skulle välja att lägga ner på sista passet bara men det är ju bara världsliga ting.
Lite utförligare rapport finns på hemsidan.

Last edited:
Kobbe svamlade osammanhängande om en RD350 resten av kvällen också, det kanske finns hopp trots allt! :tuttar

Grattis till en kanontid Otto :fyllisar

Om jag hjälper dig runt Åsen kan väl du dra mig runt Sviestad under minuten?

Såg att Hampus Lange körde. Hade inte han klassat upp sig och skulle köra Superbike i år? Har inte sett honom på något race i år vad jag kan minnas.

Kobbe svamlade osammanhängande om en RD350 resten av kvällen också, det kanske finns hopp trots allt! :tuttar

Han är bra sugen på en egen 2-taktare. Han brukar provsitta min när jag jobbar tror jag. :rolleyes:

"Tyvärr" så var RD:n redan såld. :)

Men jag har hört rykten om att Gustav provsatt en viss kycklinggul R1:a och inte såg helt missnöjd ut... nästa gång kanske han vågar starta den?

Självklart... Det fixar jag!
Jag behöver verkligen hjälp på den där jävla banan utanför Karlskoga!

Men jag har hört rykten om att Gustav provsatt en viss kycklinggul R1:a och inte såg helt missnöjd ut... nästa gång kanske han vågar starta den?
Den var bekväm, som en toruinghoj ungefär. Passar säkert perfekt att åka till Öland med. :)

Såg att Hampus Lange körde. Hade inte han klassat upp sig och skulle köra Superbike i år? Har inte sett honom på något race i år vad jag kan minnas.

Jag kör med hampus langes gamla transponder har inte ändrat namn där av dom långsamma tiderna=)

Back