LMS RR-Träningar 2009

Antec

Att vara lycklig, Är väl inte OLAGLIGT
Gick med
14 Jun 2008
Ort
Mjölby
Hoj
-08 Honda cbr 1000
Det blir träning, om ingen annan tar träningsansvaret så tar Pelle Träff hand om det, jag hoppas att dom som satt upp sej som funkisar kommer.
Har haft ett snack med Ambulans personal, och vi försöker få dom att komma 16:30, tidigare går tyvärr inte.

/Christer

Gött. Då äre bara att hoppas på bra väder då!!! Och ingen blåst
 

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Ort
Stockholm/Värmdö
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
En liten repris av förra veckan vore ju gudomligt. Hoppas vädret håller i sig.
Årets sista njutning, sen är det 8 månader mörker. Grr.
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Jaha, hur gick det nu då?
Jag tror avsaknaden av brinnande träningsrapporter beror på avsaknaden av förare som likt du och jag tror att en träninsgrapport är viktigt för andra än oss själva. Det var troligen mest regulars där och de tränar ju varje vecka, lite som vi går och handlar. Spännande liksom. :)
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag tror avsaknaden av brinnande träningsrapporter beror på avsaknaden av förare som likt du och jag tror att en träninsgrapport är viktigt för andra än oss själva. Det var troligen mest regulars där och de tränar ju varje vecka, lite som vi går och handlar. Spännande liksom. :)
Ojojoj, jag säger då det... Klart det är av allmänintresse hur det sladdade och vilken detalj på motorcykeln som slutade fungera osv. Man ska inte underskatta sin egen betydelse här i världen. Det gör aldrig jag. :trixie
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Ojojoj, jag säger då det... Klart det är av allmänintresse hur det sladdade och vilken detalj på motorcykeln som slutade fungera osv. Man ska inte underskatta sin egen betydelse här i världen. Det gör aldrig jag. :trixie
Arrghh. Jag håller med. Vill veta hur det gick.
 

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Ort
Stockholm/Värmdö
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Förutom att man nog fix en max-temp på runt tolv grader i däcken efter 50 varv i rad så var det wunderschön. Vi har var hela sju hojar som snurrade runt ute på banan och till och från kunde man tro att träningen var över, tysnaden la sig över anläggningen och enda som gjorde väsen av sig var fåglarna.

Bra skit, på knappt två timmar körde jag så ofantligt många varv så jag dog på vägen in i depån, benen skakade och jag var totalt slut. Tur att man är vältränad så man kunde köra massor först. Hrm.

STOR eloge till funkisarna, fyfan vad ni måste ha frusit igår! TACK TACK!
 

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Mantorp Park
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
Eftersom att träningarna är slut så tycker jag iallafall de som varit funktionärer och medlemmar (funktionärer utan medlemskap är också välkomna såklart!) ta o va med på LMS RR's höstfest!
Varvtiderna brukar alltid bli bättre och hojen går alltid mkt bättre på dessa fester (jag förstår inte hur?!)
Vill man vara aktiv under dagen kan man ta med sig crossen(eller kläder och låna hoj, min 20+år gamla 250 funkar fortfarande!) o köra på crossbanan, efter det vankas bastu...

Kolla mer information på hemsidan LMSRoadracing.se

endast 50kr!

Mvh Håkan
 
Last edited:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Första träningsrapporten kommer såklart från en uppmärksamhetstörstande Stockholmare. :D

ps. Jag är bara avundsjuk.
 

Kunkel

Der zweitakt taliban #6
Gick med
27 Jul 2007
Ort
Huddinge
Hoj
Nu med en CBR600RR 05:a, YZF750R 93:a, RDGV350rr, RD350 -84, TZ(r)250M -91:a åså nåra moppar(TZM50, Crescent GLX, Compact).
Hallå allihopa!:hej
Vill bara tacka LMS och alla som jobbat på träningarna å tävlingarna för ett superbt jobb:tummenupp Utan er hade det inte gått.
Så en sammanfattning av min "Bejublade come-back":D efter nästan 20års frånvaro har ju varit helt suverän om inte t.o.m "underbar" Så nu när träningarna är över och moppen har börjats plockas ner för div. åtgärder och allmän översyn, å höstmörkret kommer smygandes alltför tidigt om kvällarna:gråta Så det är med sorj i sinnet man skriver detta:( Så ibland går man ner i källarn' å sätter sej bekvämt tillbaka lutad å drömmer sej tibax på vaa som vatt:) Plötsligt får man lust att göra nått på hojen :fattartil Å då kommer man kommer ju på att det är ju bara 7-8månader kvar innan det är daxigen:hoppa Då blir det ljust igen å man lastar släpet eller bussen å mosar ner till sviesta igen:banana för första träningen
Vill bara tacka alla som varit med denna säsong och hoppas att möts snart igen. Det har blivit många nya roliga mänschor man lärt känna under året, och även gamla bekantskaper som fortfarande är med eller på nått annat sätt gör att dom fortfarande håller till ute på Sviesta:)
Speciellt tack till LMS och Alx,kobbe,LottaK,imaster,Räser-pelle för att nämna några av Er super hängivna:Bugar

Väl mött 2010:tummenupp Micke:hej:hej
 

Fjordmannen

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2005
Ort
Finspång
Hoj
CBR600RR 05
[
Vill man vara aktiv under dagen kan man ta med sig crossen(eller kläder och låna hoj, min 20+år gamla 250 funkar fortfarande!) o köra på crossbanan, efter det vankas bastu...

Måste man visa nedre delen av torson i bastun?
/termosen

P.s
Det var inte så farligt kallt för mig i alla ute på posteringen även fast jag inte skulle tackat nej till en skoteroverall.
Patrik som var ute i bergskurvan är ju fortfarande ung och har bra cirkulation fortfarande. Gnällde inte så mycket i bilen hem i alla fall.
Du hade bra fart i torparn i alla fall-Det värmde
 
Last edited:
Nyheter
Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Top