LMS RR-Träningar 2009

En del har undrat om det är träning nu på tisdag inför SM och det är det. Eftersom träningen är öppen för alla så är det inget problem att träna även om ni ska köra SM.

Själv ska jag stå på en fotbollsplan och se intresserad ut och diskutera veckans stora händelser med andra kaffedrickande föräldrar.

Fy fan vad gammal jag är :4skrika

Ingen som vill hyra/köpa/få betalt för att ta över fru och två barn?
Ska lägga pengarna på en/flera fettsugning/ar och en hårtransplantation.

:)Jag har också ett gäng för uthyrning Tidag Bränboll med mellan tjej Onsdag bränboll med stora tjejen .....rr känns långt borta :)

Ställer ni upp som funkisar minst en dag under SM får ni träna gratis tisdagen efter SM på vår VIP körning för funkisar! Vi har både licens-och gatgrupp. Anmäl er nu till mig! :tummenupp

Vassego!

Hoppas alla är nöjda, inte med vädret så klart, men allt annat!

Jag som körde lite lugnare än alla andra :vaoch jag såg några med kamror men har inte hittat några bilder från VM-deltävlingen. :confused:
Vem sitter inne med dom????:confused: Vore kanoners att hitta fler bilder än dom som "kobbkan" lagt ut:tummenupp

Jag som körde lite lugnare än alla andra :vaoch jag såg några med kamror men har inte hittat några bilder från VM-deltävlingen. :confused:
Vem sitter inne med dom????:confused: Vore kanoners att hitta fler bilder än dom som "kobbkan" lagt ut:tummenupp

Bikerbitch tog ett gäng bilder men hon har inte fått tummen ur och lägga upp dom än. Jag ska försöka dra ur tummen på henne under helgen men det har nog fan blivit vacuum nu så vi får se hur det går. :)

Nå, är ni laddade?

Kommer vi hinna köra något innan regnet kommer?

Semester, toppenväder, barnvakter fixade, hojen ihopskruvad ( peppar, peppar, ta i trä, tvi tvi, kasta salt över axeln) så ca 13:00 drar jag ner till Sviestad. :yoparty

Blev det några tider idag? Hade Göran problem med datorerna?

Jag fick ju en 58,53 på gökuret och undrar ju om den tiden finns på riktigt!

Blev det några tider idag? Hade Göran problem med datorerna?

Japp, jag var inne och hälsade på Göran och han var lite bekymrad. Han fick en del tider såg jag, men det var någonting som inte var riktigt som det skulle. Han sa att han skulle försöka lägga upp tiderna men var osäker på hur det skulle gå.

Bra tid Otto! :tummenupp Hoppas att Göran kan bekräfta!

Eftersom ingen vurpade i Torparen så passade jag på att ta lite amatörbilder. Jag tog bara lite på måfå så ta det inte personligt om du inte är med... ;)

Håller tummarna för att de ska bli mer än 2-3 varv i dag :tummenupp
Lyckades skrapa ihop säkert tio varv innan kedjan gick av. Den verkar ha klättrat upp på kuggarna på bakdrevet, och därmed inte räckt till utan har slitits rätt av. Hoppas utgående axel är ok... :gnissla

Fint kört! :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back