LMS KM Uno 10/5!

Hojen är ihop! :banana

Tack alla för hjälpen!

BrÖÖÖÖÖl brumbrum katakonk bröööööööööööööööööl wiiiiim wiiiiiiiiim wiiiiiiiiiiiiiiiim wiiiiiiiiiiiiiim

Hålls det på med parc ferme imorrn? :va

Jag skulle gissa att parkeringsdepån kommer att utgåra parc ferme..

Last edited:
Press release pre-LMS KM I:
"Following mixed results in testing I'm going to aim for a solid finish. Last KM I rode ended in a big disappointment due to a stupid mechanical failure, and I'm hoping my crew will do everything in their power to prevent anything like that from happening again.

We're going to try a completely new setup tomorrow. The bike will have a more rearward bias in weight distribution and generally be softer. We're hoping this will make the bike more rideable and hopefully be as fast as the blunt, ugly #80 one.

We're quite hopeful about the chances of a new personal best lap time, and with a bit of luck on our side, a good result.

I have been quite loud in my critisism of the team, and although it might have been a bit harsh it has also taken their work up a notch in terms of quality. I want to thank everyone who has worked so hard to make this a possibility, and also my friends and sponsors. Thank you, ciao tutti!"

Fick ordning på nya hojen igår efter en veckas felsökning av elsystemet. Blir inget åka idag tyvärr men kommer med kamera och två kompisar som kommer ta bilder.

Se till att ses snygga ut nu, ses där!

21 grader i skuggan redan, kan bli redit gött ikväll!

Bifogat

• ImageUploadedByTapatalk1305017234.908228.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1305017234.908228.jpg
    41.7 KB · Visningar: 47
Jobbat natt, sovit 3 timmar, känner mig inte så laddad men nu är jag uppe iallfall så då kan jag ju likagärna åka.

Helvete vad fort du körde Otto! Men ingen vinst???

Helvete vad fort du körde Otto! Men ingen vinst???

ja helvete oxå! kul race men värdelös avslutning!
Det visades 2 varv kvar när vi passerade mål så jag avvaktade och tänkte lägga in en attack in i esset på sista varvet men då kom målflaggen!
Trist som fan, men sånt händer, jag måste lära mig att titta på varvräkningen varje varv så jag har bättre koll på när målflaggen kommer! Eller så borde jag ha kört fler 56or

Jörgen, på SM om en månad då jävlar! :gnissla

Back