LMS KM Uno 10/5!

Du tänker inte på Kjell nu kanske? Som blev svartflaggad med rykande bakdäck...

Det gör han nog..Jag fick med det på film, man ser ett svart streck på hela långrakan (med tillhörande dimma) på nästa varv.. är det 2 streck med 1dm mellanrum mellan dem, så han håller spåret vår kära Kjell ;o)

Fick även med en riktigt tuff omkörning ut ut crossböjen, (var nära både jag & han tuggat gräs:D) och ett framhjulsåk vid inbromsningen till första kurvan av nr 35 med slalom mellan de han skulle köra om. Bra kört att klara upp det och inte vurpa eller köra in i nån:tummenupp

Märkte inte ens av att jag hade hjälmkameran på... Ska nu bara lära mig hur man redigerar :huvet

Tack LMS & alla som jobbade igår, skitskoj !!:yoparty

Ja, det var roligt. Jag körde ovanligt fort för att vara jag och fick stå på pallen. Är det någon som är intresserad kan jag skriva en längre rapport. :fiska

Ja, det var roligt. Jag körde ovanligt fort för att vara jag och fick stå på pallen. Är det någon som är intresserad kan jag skriva en längre rapport. :fiska

Tills du fått tummen ur så bjuder jag på min så länge!

LÄNK

#83 Henrik

IMG_4523.jpg

Last edited:
Tills du fått tummen ur så bjuder jag på min så länge!

LÄNK

#83 Henrik

Roligt skrivet & bra kört:yoparty
Själv bröt jag racet efter ha bromsat på mig.. i ett helt varv:D
Tyckte ingenting stämde... Men det är bara & bita ihop, träna, träna (och köpa mer bling bling grejer till hojen) Ska ner på minuten i år, så ÄR det.

Du tänker inte på Kjell nu kanske? Som blev svartflaggad med rykande bakdäck...

Typ:brynad klart de' vaa:glömdet

Jajjamensan:tummenupp Dom e alltid lika välkommna

Last edited:
Sådär, då har jag också totat ihop en liten racerapport! Den ligger på www.hoztic.se/racing :)

Bilder på din hoj lyckades jag fånga en del tror jag var riktigt bra. Dock har Hoztic mitt USB stick men får det denna vecka.
Bah, inte hunnit kika på alla bilder :( Men som sagt, många är klockrena! :tummenupp Två på mig finns i racerapporten iaf :)

Men from fredag kväll kan ni börja tjata på Gnutten om bilder :tummenupp

Det gör han nog..Jag fick med det på film, man ser ett svart streck på hela långrakan (med tillhörande dimma) på nästa varv.. är det 2 streck med 1dm mellanrum mellan dem, så han håller spåret vår kära Kjell ;o)

Fick även med en riktigt tuff omkörning ut ut crossböjen, (var nära både jag & han tuggat gräs:D) och ett framhjulsåk vid inbromsningen till första kurvan av nr 35 med slalom mellan de han skulle köra om. Bra kört att klara upp det och inte vurpa eller köra in i nån:tummenupp

Märkte inte ens av att jag hade hjälmkameran på... Ska nu bara lära mig hur man redigerar :huvet

Tack LMS & alla som jobbade igår, skitskoj !!:yoparty

Sorry Benny för den passeringen, var tvungen att hålla lite tempo annars hade hojen stannat på stället. Kändes som någon stod på bakbromsen hela tiden... Körde 15-48 med Birminghamdäck borde ha förstått att det inte skulle funka när jag med mycket möda fick runt bakre däckvärmaren, lånade drevhubb av Otto med 46 kugg och det räckte till en fjärde plats ( kvalade tia) samt nytt pers. 59,26. Tack alla som gjorde detta möjligt, och LMS rockar fett. Harebäst där ute mvh. Kjell "Gullan" Bornemo #70 Wookie Tusen

Back