LMS KM Uno 10/5!

Sege före Mattias,ska bli skoj att läsa racerapporterna, särskilt från Mattias sida om allt häcklande han blivit utsatt för av Sege.

Fast en eloge till dig Mattias som körde och tog dig i mål.

Nu måste teamet döpas om till: WCTSAFTROP We Came To Start And Finished The Race On Podium

Last edited:
Ja jävlar vilket race Otto! Du körde riktigt bra idag det måste jag ge dig.:)

Till Sm så måste man hitta en sekund till och det ska nog gå.

Otto och Jörgen, ni kan ju börja med att byta ut era gamla häckar mot något nyare så har ni en sekund direkt :D

Jocke klippte till med 59,2 på racet :mad:
Måste nog påbörja psykningarna redan nu om jag ska ha en chans på B-racet.

Bifogat

• IMG_4070.jpg
    IMG_4070.jpg
    69 KB · Visningar: 63
  • IMG_4167.jpg
    IMG_4167.jpg
    63.9 KB · Visningar: 63
  • IMG_3834.jpg
    IMG_3834.jpg
    61.3 KB · Visningar: 68
  • IMG_4399.jpg
    IMG_4399.jpg
    65.8 KB · Visningar: 65
  • IMG_4367.jpg
    IMG_4367.jpg
    64.9 KB · Visningar: 65
  • IMG_4297.jpg
    IMG_4297.jpg
    63.4 KB · Visningar: 58
  • IMG_3775.jpg
    IMG_3775.jpg
    53.1 KB · Visningar: 68
  • IMG_4194.jpg
    IMG_4194.jpg
    64.4 KB · Visningar: 63
Ja jävlar vilket race Otto! Du körde riktigt bra idag det måste jag ge dig.:)

Till Sm så måste man hitta en sekund till och det ska nog gå.

Tack desamma! Ja på SM kommer vi åka 55or, tyvärr lär det inte räcka så långt i år!

Jag håller med Johan!

Tack alla funkisar och tävlingsledning. Mycket bra genomförd tävling! :Bugar

Väldigt roligt att se att det var så många funkisar på plats också, hoppas att vi ses igen! :tummenupp

Kul att ni hade roligt då! En annan fick sitta och harva motorväg istället...

Men jag ska nog komma upp och tracka er på nån eller några tävlingar i år ska ni se..! :tungan

Tack alla funisar och förare! Bra kört av alla och förhållandevis få incidenter! Kul med race igen! :)

wm i km

Vilken kanonbra kväll :tummenupp och mycket ljug i depån :yoparty

Tack till LMS som ordnade ett som vanligt bra arrangemang. Upprörande dålig uppslutning i 125-400. Hejja Mattias som körde PB med evigheter, det var roligast igår! :tummenupp

Tråkigast igår var att jag kör 0,5 sek ÖVER PB trots ny och fin asfalt som slaktar tider hej vilt hos alla andra. :död

Tack till LMS som ordnade ett som vanligt bra arrangemang. Upprörande dålig uppslutning i 125-400. Hejja Mattias som körde PB med evigheter, det var roligast igår! :tummenupp

Sorry..... men nästa WM kommer jag med om det så e' på RD:n.:näsblod
Jag gjorde nog tidernas miss igår genom att åka ner, redan vid varmkörningen så kände jag det och för vid första F-Lap:huvet Var det sååååå ini h-e med ABSTINENSER att jag höll på att sprängas.
Apropå Mattias ville han tare' lugnt men jag tvingade ut han på "2brottar varv":huvet Å det lyckades:yoparty Grattis, Mattias

Last edited:
Back