LMS KM Uno 10/5!

KM för gatåkare?

Jaochnej!
HMS körde helt suveräna ÖPPNA KM då oxå för medlemmar i andra klubbar än sina egna. De hade då även en grupp med amatörlicens den som nu heter baslicens. Där kunde även folk köra med sina gathojar. Kravet var dock fortfarande utlöst licens.
Lite kasst att inte LMS tillåter medlemmar ur andra klubbar att köra KM.

Jaochnej!
HMS körde helt suveräna ÖPPNA KM då oxå för medlemmar i andra klubbar än sina egna. De hade då även en grupp med amatörlicens den som nu heter baslicens. Där kunde även folk köra med sina gathojar. Kravet var dock fortfarande utlöst licens.

Klubbmästerskap öppet för medlemmar i andra klubbar låter ju kul men nåt klubbmästerskap blir det ju inte då..

Jaochnej!

Fast själva vitsen med ett KM är väl just att man ska göra upp inom klubben.

Undrar vad det var för speciellt med den tävlingen som gjorde att Svemos reglementskrav ansågs överflödigt. :)

Fast själva vitsen med ett KM är väl just att man ska göra upp inom klubben.

Undrar vad det var för speciellt med den tävlingen som gjorde att Svemos reglementskrav ansågs överflödigt. :)

Precis!

Men vi är ju bara lite kassa ändå! ;)

Jaochnej!

Jag tycker det är kass att dom andra klubbarna inte har VM i KM. Kjell medlem i LMS.

LMS rockar fetast, så är det bara :yoparty

Gnället om öppna KM kommer väl mest från dem som är med i usla klubbar ;)

LMS rockar fetast, så är det bara :yoparty

Gnället om öppna KM kommer väl mest från dem som är med i usla klubbar ;)

Ja, klart att det är så. Jag vill oxå köra KM. Men om man bor 3 mil från Falkenbergsbanan och 31 mil från Sviestad så kan jag ju knappast byta klubb för att köra 2 KM om året.
Men vad är det för fel på öppna Km? Alla tycker väl att det är kul med lite större startfält, förutom Perra som riskerar att hamna utanför pallen. :tungan

Klubbmästerskap öppet för medlemmar i andra klubbar låter ju kul men nåt klubbmästerskap blir det ju inte då..

Jo, det blir ett öppet klubbmästerskap.

Najs att få åka igen
MEN
jag behöver en burkslav!!!!
Det har ju varit en del som provat och andra som snackat om det
nu finns chansen

Mattias, nu då, passar det
lr
så kanske Svensken ska ha utökad bestraffning

Alx: blir jag diskad om jag har en vattendunk som slav?

Johan

Najs att få åka igen
MEN
nu finns chansen

lr

Johan

Åhärreguuh, jag kissade just på mig litet av skräck. GustavO är nog sugen. =|

Alltså jag vågar inte och dessutom kommer jag högst troligen inte kunna komma tyvärr.

Najs att få åka igen
MEN
nu finns chansen

lr

Johan

Vore ju kul men jag vet inte om jag orkar med 12 varv (jag är lika effektiv som en vattendunk tror jag), vem fan bestämde att racet skulle va så långt?

Vore ju inte så tokigt med pokal förståss...

Back