Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
DP #70 skrev:Tänkte bara meddela att för närvarande har 22 st tagit ut fast startnummer i 250 R. Motsvarande för 125 R är 14 st.
Så här såg det ut idag kl. 12.11 i alla fall.
Nordgren skrev:Hoppas det blir fler i 125cc vilket jag tror. I 250cc kommer det nog också fler. Ska bli spännande det var ju 28 i Linköping och det känns som det är fler som kommmer till än som lägger av. Tror att 250cc kommer att vara största SM-klass alla tävlingar nästa år och inte bara på några race.

Nordgren skrev:...det var ju 28 i Linköping och det känns som det är fler som kommmer till än som lägger av. Tror att 250cc kommer att vara största SM-klass alla tävlingar nästa år och inte bara på några race.
Var kan man se vilka?DP #70 skrev:Tänkte bara meddela att för närvarande har 22 st tagit ut fast startnummer i 250 R. Motsvarande för 125 R är 14 st.
Så här såg det ut idag kl. 12.11 i alla fall.
Nyteknik skrev:Var kan man se vilka?
DP #70 skrev:Det kan man inte. Jag mailade Tony och frågade hur många det var.
Jag frågade även efter en lista, men jag skrev att det inte var nödvändigt.
Det var nog därför jag inte fick nån.
)Torkel skrev:250SP (a.k.a Koenigsklasse!) utmanar härmed 250R om vilken klass som har flest antal startande i SM! Snart är vi uppe i 30 st som har bokat fasta nummer (ok då, 21 var det visst men det är bara en tidsfråga!)
Jag vet att vi inte är SM-klassNordgren skrev:Nu vill jag inte vara petig coh dryg men 250SP är ingen SM-klass, men att någon SM klass skulle komma upp till det antal 250SP hade när den var som bäst/störst 1998-2000 är nog inte troligt
Nordgren skrev:Nu vill jag inte vara petig coh dryg men 250SP är ingen SM-klass, men att någon SM klass skulle komma upp till det antal 250SP hade när den var som bäst/störst 1998-2000 är nog inte troligt
Jörgen Player Special skrev:Näe vi är ju inte det... Man kan ju undra vem som kläckte den briljanta idén att ta bort SM-statusen på den då överlägset största klassen?? 2002 hade inte mindre 65st tagit ut fast nummer.
/Jörgen
sege skrev:Om man har planer på att köra hela serien och ännu ej har fått vantarna på licens kan man boka nuffra ändå? Eller måste man vänta till april?
Torkel skrev:250SP (a.k.a Koenigsklasse!) utmanar härmed 250R om vilken klass som har flest antal startande i SM! Snart är vi uppe i 30 st som har bokat fasta nummer (ok då, 21 var det visst men det är bara en tidsfråga!)

Miss Ullis skrev:Ingen som vet om Mikael Carlsson "6;an" ska köra 250R nästa år, istället för 125R??
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |