Ja, jag kan bara hålla med er.
Sanningens ord: I trafik finns inga rättigheter bara skyldigheter!
Så oerhört trött på söndagsåkarna, de som ligger och puttra i 55km/h på 70 väg.
Gubbar av den mkt äldre modellen, fina bilar ska dom ha men köra det kan dom f-n inte.
Använda blinkers verkar tydligen jobbigt. Men det är F-n så jobbigt att försöka vara tankeläsare.
Dessa tvekande, okunniga, respektlösa förare.
Blixtlås principen...hur svårt är det att köra varannan.
Ja listan kan göras låååång....
Ta inget för givet... som sagt, när du kör hoj så syns du inte, du finns inte,
men du ska hela tiden vara vaksam på allt som rör sig i närheten av körbanan.
Kör både bil, hoj och när andan faller på cyklar jag.
Dessa gångtrafikanter håll er på trottoaren och stay a way från cykelbanan.
Hade en nära döden upplevelse för några veckor sedan..... orkar inte dra hela storyn... mkt kort sammanfattning taxi, korsning, stannar dumt, trottoar, gående, stående, ut klivande resenär, stolpe, elskåp, hög trottoar kant.
Kommer i högfart på cykeln, bromsar in hårt, väjer, lyckas undvika taxi dörr, ut klivande resenär, upp på hög trottoar kant, väjer för gående, touchar stolpe, skrapar i elskåp...får ordning på allt och ut på cykelbanan igen... puh..skrek nog alla fula ord som finns i hela alfabetet.
Nä jag är f-n inte bitter
Sanningens ord: I trafik finns inga rättigheter bara skyldigheter!

Så oerhört trött på söndagsåkarna, de som ligger och puttra i 55km/h på 70 väg.
Gubbar av den mkt äldre modellen, fina bilar ska dom ha men köra det kan dom f-n inte.
Använda blinkers verkar tydligen jobbigt. Men det är F-n så jobbigt att försöka vara tankeläsare.
Dessa tvekande, okunniga, respektlösa förare.
Blixtlås principen...hur svårt är det att köra varannan.
Ja listan kan göras låååång....
Ta inget för givet... som sagt, när du kör hoj så syns du inte, du finns inte,
men du ska hela tiden vara vaksam på allt som rör sig i närheten av körbanan.
Kör både bil, hoj och när andan faller på cyklar jag.

Dessa gångtrafikanter håll er på trottoaren och stay a way från cykelbanan.
Hade en nära döden upplevelse för några veckor sedan..... orkar inte dra hela storyn... mkt kort sammanfattning taxi, korsning, stannar dumt, trottoar, gående, stående, ut klivande resenär, stolpe, elskåp, hög trottoar kant.
Kommer i högfart på cykeln, bromsar in hårt, väjer, lyckas undvika taxi dörr, ut klivande resenär, upp på hög trottoar kant, väjer för gående, touchar stolpe, skrapar i elskåp...får ordning på allt och ut på cykelbanan igen... puh..skrek nog alla fula ord som finns i hela alfabetet.

Nä jag är f-n inte bitter