Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nu sitter man i bilen på väg ner till horice, min mekaniker nisse är för tillfälligt chaufför.. hojen blev klar ikväll med de sista dekalerna .
om ca 30 min anländer vi till malmö för att ta bron![]()
nu sitter man i bilen på väg ner till horice, min mekaniker nisse är för tillfälligt chaufför.. hojen blev klar ikväll med de sista dekalerna .
om ca 30 min anländer vi till malmö för att ta bron![]()
Förra året var deras internet på "banan" lite för långsamt för att vara kul. Hoppas det är bättre i år! Isf kommer jag rapportera osencurerat. Han kanske skiter på sig och inte vågar göra om det igen.![]()
Men gissar att han kommer gilla det skarp! Detta arrangemanget brukar sägas vara ett av dom bäst arrangerade racen i hela världen. Så han kommer få en chock som Svensk hur racen sköts där. Därför jag rekomenderade detta racet för honnom.![]()
Men det blir tufft att som helt grön på denna typen av racing kvala in av dom 49st som är på listan till dom 36 platserna som får köra racet och banan är MYCKET tekniskt svår!! 50% stad och 50% skog med 90 meters höjdskillnad!
Nordgren Racing skickar ner 2 förare med 3 hojar till 300 ZGH. Finns en risk för regn på racedagen säger prognoserna. Men vi får väll se.
Stort lycka till Johan
Sänds det på TV?
ps! gissar att lappandet och lagandet på Anderstorp gick ihopa till slut![]()
Ahhhh, der Anders sind da!!! Då känner jag mig trygg, så lille Johan har en trygg fadersgestalt att luta sig mot när det gäller! Fint! Vilka är nere med Nordgren Racing?
Och håll er på hjulen alla!
Blir säkert hur kul som helstlycka till!
Hittade lite bilder och videos från tidigare år på http://www.300zatacek.cz/
Kunde tyvärr inte följa mer er ner, men gärna en annan gång.
Enjoy.
Jag skrev ihop en racerapport för förra året från 300ZGH.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=226353
Exakt allt som ar bra med rrr var denna helgen. Men det var aven det som kan vara det samsta med rrr.
Nån som skadades? Eller ännu värre...?
En i supermono kom in i depan och satt still pa hojen. Han dog sittande pa hojen av en hjartattack. 62 ar gammal.
Sen i 600cc korde 2st ihop ute i skogen. En av dom ar dod och en kampar for sitt liv pa sjukhuset just nu. Supermono och superbike racen blev installt idag. Sa ganska skum stamning i depan ikvall. Traffat 2 av den ena forarens vanner pa olika pubar har och det var inget kul. Sag nog hans mamma och szster i depan och det var inte heller kul. Sa trakigt pa en helt perfekt helg dar allt var sa bra. Innnan dess var allt helt perfekt. Johan lag lange 3.a i b-finalen och varan forare Tuukka vann b-finalen i 600. Johan kom 6.a. I 250 kom Tukkka 5.a och Jag 12.a.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |