Teddy
"...I been here for years"
Jag fann denna produkt, Lever Skin, i en crossbutik. Det är ett slags gummiöverdrag för kopplings- och bromsgrepp. Någon som provat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad ska det vara bra för?Teddy skrev:2286085Jag fann denna produkt, Lever Skin, i en crossbutik. Det är ett slags gummiöverdrag för kopplings- och bromsgrepp. Någon som provat?

Bättre grepp i greppet. Ingen glatt, blankpolerad aluminium som halkar runt i fingrarna. Som hantaget på en golfklubba, greppvänligt gummi istället för en hal pinne, typ.Nr:18 skrev:2286086Vad ska det vara bra för?![]()
Nr:18 skrev:2286086Vad ska det vara bra för?![]()
Nr:18 skrev:2286086Vad ska det vara bra för?![]()

Tagga ner lite! Jag ställde bara en frågaDominator-Rocks skrev:2286094Precis samma anledning som att hantagen är av gummi, bättre grepp !![]()

Nr:18 skrev:2286159Tagga ner lite! Jag ställde bara en fråga![]()
oFFkeFF skrev:2286092
Nyttan är förmodligen inte så stor..
Men greppen vill man väl skall glida på fingrarna när man drar åt. Svårt att klämma åt ordentligt om bromsgreppet är långt ut på fingrarna samtidigt som det är nära styrhalvan. Konstig pryttel.Teddy skrev:2286088Bättre grepp i greppet. Ingen glatt, blankpolerad aluminium som halkar runt i fingrarna. Som hantaget på en golfklubba, greppvänligt gummi istället för en hal pinne, typ.
Precis vad jag också tycker, det är därför jag frågar. Jag föreställer mig också att det förbättrar fästet mot greppet på ett givet avstånd men om avståndet ska kunna förändras (klämma åt eller släppa efter) vill man ju, precis som du skriver, att greppet ska kunna glida på fingrarna. Nå, är det någon som klämt åt för fullt med Lever Skin på bromsgreppet inför Bergskurvan?Bingo skrev:2286201Men greppen vill man väl skall glida på fingrarna när man drar åt. Svårt att klämma åt ordentligt om bromsgreppet är långt ut på fingrarna samtidigt som det är nära styrhalvan. Konstig pryttel.
Nyteknik skrev:2286277Ett underbart exempel är tvåtaktsolja som doftar vanilj, hallon, kola etc.
anja skrev:2286564Äre sant? Fy va äckligt. Räcker det inte med att skinnstället luktar hallon?
Teddy skrev:2286088Bättre grepp i greppet. Ingen glatt, blankpolerad aluminium som halkar runt i fingrarna.

Fast godast luktar ändå ELFs bensin. Luktar som en perfekt balanserad och välkokt gräddkola eller karamell.Teddy skrev:2286689Jo, det är väl lite Wunderbaum över det, raggarcharmigt liksom, men jag gillar det faktiskt! Jag tycker att det skulle vara klassigt att dra på rullen ut ur Torparen och lämna ett doftspår av vanilj längs hela rakan. Tjänn min afgas! Och när Nyteknik skriver hallon så menar han inte skinnställshallon utan snarare vilda skogshallon som har en betydligt mer angenäm doft.
Gustav O skrev:2286757Fast godast luktar ändå ELFs bensin. Luktar som en perfekt balanserad och välkokt gräddkola eller karamell.
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife