Less på att sova ensammen

McB skrev:
2305709 Skaffa dig ett jobb eller en annan vettig sysselsättning så att du kan få lite glädje i ditt liv igen. För i ärlighetens namn, vem vill bli tillsammans med en arbetslös nolla som inte ser sig själv ha någon framtid?

Som sagt så många gånger förut: klipp dig och skaffa dig ett jobb så löser kärleksproblemen sig per automatik.

Jo jag vet att det är så men jag har jävligt svårt att få jobb eftersom jag hoppade av gymnasiet . Jag söker jobb helatiden men har hitils inte fått något

Jahapp nu sitter man här i halvfyllan och ska snart ut..Vad tror ni mina chanser på fångst är...Jag vet att jag ska rycka upp mig men jag är faktist riktigt glad just nu..Jaja men lyckatill allesammans ikväll :yoparty :D

Plast skrev:
2305975 Jahapp nu sitter man här i halvfyllan och ska snart ut..Vad tror ni mina chanser på fångst är...Jag vet att jag ska rycka upp mig men jag är faktist riktigt glad just nu..Jaja men lyckatill allesammans ikväll :yoparty :D

Lycka till! :tummenupp

Jag tror det går riktigt bra för dig!
Se inte till att nöja dig med vad som erbjuds, se till att välja själv.
Dvs. verka inte desperat, utan få de små liven att sukta efter dig istället. Tro på dig själv.
Och avlägg rapport sen. ;-)

Jag tror det går åt helvete för dig. Arbetslös och norrlänning; bara att ta fram flaskan och gå under.

valmers skrev:
2306065 Jag tror det går åt helvete för dig. Arbetslös och norrlänning; bara att ta fram flaskan och gå under.
Och jag tror att du en dag inser din egen dumhet och gör det enda rätta.

Plast skrev:
2304375 Dethär är säkert en onödig tråd men jag känner att jag behöver skriva av mig lite.

Så här är det. Att efter några år med fasta förhållanden som varat ganska länge så har jag nu varit singel en längre tid närmare bestämt 9månader. Mellan mina andra relationer har det i snitt gått ungefär 3 månader och då har det i det närmaste bara varit skönt att vara singel, men nu när det gått så länge så känns det fanimej jobbigt att gå och lägga sig . Min säng är ganska stor och av nån anledning så bäddar jag den alltid för två, alltså dubbla uppsättningar täcken och kuddar :) . Varför har jag ingen aning om?!. Det kanske kan bero på att man hoppas på att det ska ligga nån :tuttar bredvid en när man vaknar :P . Jag vet inte men jag kanske bara är en över kännslig kille men jag tycker att en av dom mysigaste sakerna med ett förhållande är att man delar säng och att man känner närheten lite halvt omedvetet när man sover. Jaja att jag är ett riks pucko är det ju ingen tvekan om men nu har jag ju fått skriva av mig lite så . God morgon på er allihopa och ha en bra dag
/plast :huvet

Jag tänker helt osökt på Roland i "Torsk på Tallin"

Sorry.

kan du inte komma in på folkhögskola lr vad det nu heter o läsa upp ditt gymnasie betyg då? har en polare som hoppade av och han sökte in till nån sån skola. Sedan nån lösning på ditt andra problem har jag itne!

Plast skrev:
2304445 Jag är dock inte desperat men jag är väl helt enkelt bara en person med mycke kännslor och att sova ensamen har jag alltid haft svårt för, varför vet jag inte. Finns inge bättre sätt att avsluta en dag på än att krypa upp bredvid den man tycker om / älskar och somna i armarna på varandra.. Äää fan jag morgon yrar nu ska jag återgå till min tomma kalla säng och vila nån timme.

Vet exkat hur du känner dig.

Flyttat till egen lya nu och det känns AS tråkigt och sova ensam när man haft någon brevid sig varje natt. :huvet

Du få skaffa dig någon tjej som söker någon och sova brevid :tungan

Plast skrev:
2305718 Jo jag vet att det är så men jag har jävligt svårt att få jobb eftersom jag hoppade av gymnasiet . Jag söker jobb helatiden men har hitils inte fått något

Se till att skaffa dig ett fullständigt gymnasiebetyg då. Hur nöjd kommer du vara med dig själv om 10 år när du fortfarande puttar omkring på städvagnen utan framtidsutsikter?

http://www.edu.lulea.se/komvux/

Urk bakis. Fyfan . Nå men det gick bra igår jag hade kul och trevligt. Haha jag erbjöd en tjej att få knäppa översta knappen i min skjorta som betalning fick hon en öl :P

jente skrev:
2307315 Vet exkat hur du känner dig.

Flyttat till egen lya nu och det känns AS tråkigt och sova ensam när man haft någon brevid sig varje natt. :huvet

Du få skaffa dig någon tjej som söker någon och sova brevid :tungan
När flyttar vi ihop? :drool :tomten

Plast skrev:
2307466 Urk bakis. Fyfan . Nå men det gick bra igår jag hade kul och trevligt. Haha jag erbjöd en tjej att få knäppa översta knappen i min skjorta som betalning fick hon en öl :P

Charmigt. :rolleyes:

Back