AndreasNo skrev:2319330haha... klockrent!.. "ursäkta, om du skriver ditt namn så kanske man vet vem de e me, kan inte hålla reda på alla jag legat me nu på senaste tiden"
..
Hahahahaha snälla säg att du skrev det!!!!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
AndreasNo skrev:2319330haha... klockrent!.. "ursäkta, om du skriver ditt namn så kanske man vet vem de e me, kan inte hålla reda på alla jag legat me nu på senaste tiden"
..
AndreasNo skrev:2319376hehe... nej ska vänta några dar o se ifall de kommer ett nytt sms, då kanske jag skriver typ sådär.. "asså ursäkta, nu har du fan skickat massa sms o jag fattar fortfarande inte vem du e, ligger ba runt nu för tiden så fatta att jag inte bryr mig om dig vem du än är"...
Plast skrev:2319292m
e
n
a
s
?
Biturbo skrev:2319395Att ni ex kan sitta och MSN:a till varandra istället....
Inte du heller uppenbarligen.Plast skrev:2319401Ja iof men det är min tråd och ingen skriver ändå något vettigt som handlar direkt om subjekt så .
newstead skrev:2319429"Stackars mig. Jag är 20 år och alldeles ensam. Kommer inte in på utbildningen jag vill gå, fast egentligen vet jag inte vad som krävs för att komma in men det är ingen idé jag tar reda på det för jag hade ju ändå så kassa betyg på gymnasiet. Eftersom jag hade så dåliga betyg får jag inget jobb heller så det är ju ingen mening att söka ens. Jag sitter här och ägnar mig åt lite självömkan istället."
Fan, gör nåt vettigt istället för att tyck synd om dig själv. Ta reda på vad som krävs för att komma in på den utbildningen du var intresserad av t.ex. Det är ett första steg!
Det är ju bara att läsa dina inlägg i tråden.Plast skrev:2319439Å exakt hur mycket vet du om att jag inte har gjort det eller ej?
Edit: jag tycker inte ett dugg synd om mig själv.
Plast skrev:2305560Ja jag funderar på det men jag vet inte vad som krävs för att komma in på den utbildningen.
newstead skrev:2319466Det är ju bara att läsa dina inlägg i tråden.
Plast skrev:2317027jao.. Kanske ska droppa bomben jag är inte riktigt 100% singel nå mera![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
YEEEAAAHHH skrev:2319983Vad äckligt positivt det utvecklade sig det kan inte vara nyttigt
Masonit skrev:2304474Enbart skönt att dela säng när båda är vakna.När man ska sova så vill man ju helst vara själv.
\Masonit
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra