Less på att sova ensammen

AndreasNo skrev:
2319330 haha... klockrent! :D.. "ursäkta, om du skriver ditt namn så kanske man vet vem de e me, kan inte hålla reda på alla jag legat me nu på senaste tiden" :P..

Hahahahaha snälla säg att du skrev det!!!!! :yoparty :tuttar :banana :fyllisar :D

hehe... nej ska vänta några dar o se ifall de kommer ett nytt sms, då kanske jag skriver typ sådär.. "asså ursäkta, nu har du fan skickat massa sms o jag fattar fortfarande inte vem du e, ligger ba runt nu för tiden så fatta att jag inte bryr mig om dig vem du än är":P...

AndreasNo skrev:
2319376 hehe... nej ska vänta några dar o se ifall de kommer ett nytt sms, då kanske jag skriver typ sådär.. "asså ursäkta, nu har du fan skickat massa sms o jag fattar fortfarande inte vem du e, ligger ba runt nu för tiden så fatta att jag inte bryr mig om dig vem du än är":P...

Ja det måste du fan se till att göra :P

Biturbo skrev:
2319395 Att ni ex kan sitta och MSN:a till varandra istället....

Ja iof men det är min tråd och ingen skriver ändå något vettigt som handlar direkt om subjekt så .

"Stackars mig. Jag är 20 år och alldeles ensam. Kommer inte in på utbildningen jag vill gå, fast egentligen vet jag inte vad som krävs för att komma in men det är ingen idé jag tar reda på det för jag hade ju ändå så kassa betyg på gymnasiet. Eftersom jag hade så dåliga betyg får jag inget jobb heller så det är ju ingen mening att söka ens. Jag sitter här och ägnar mig åt lite självömkan istället."

Fan, gör nåt vettigt istället för att tyck synd om dig själv. Ta reda på vad som krävs för att komma in på den utbildningen du var intresserad av t.ex. Det är ett första steg!

newstead skrev:
2319429 "Stackars mig. Jag är 20 år och alldeles ensam. Kommer inte in på utbildningen jag vill gå, fast egentligen vet jag inte vad som krävs för att komma in men det är ingen idé jag tar reda på det för jag hade ju ändå så kassa betyg på gymnasiet. Eftersom jag hade så dåliga betyg får jag inget jobb heller så det är ju ingen mening att söka ens. Jag sitter här och ägnar mig åt lite självömkan istället."

Fan, gör nåt vettigt istället för att tyck synd om dig själv. Ta reda på vad som krävs för att komma in på den utbildningen du var intresserad av t.ex. Det är ett första steg!

Å exakt hur mycket vet du om att jag inte har gjort det eller ej?

Edit: jag tycker inte ett dugg synd om mig själv.

Last edited:
ååh.. ja som många tidigare sagt, stör ni er så e de bara att skita i att kolla här.. här sitter vi o har lite kul skit ni i de.. o tycker ni att det tar upp massa onödig serverplats för sporthoj.com med all vår onödiga text så skit i att skriva nåt själva så får de plats mer av vårt skitsnack :D..

yees :fatta!

:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :argpådato

Back