Janet
Guest
Jo, jag menade inget illaPlast skrev:2317136Första inlägget är ganska alvarligt menat. Mådde verkligen skit den dan då jag skrev det.
Hårda bud emellan åt... Men de e bra de också kan ju inte alltid gå som man vill 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jo, jag menade inget illaPlast skrev:2317136Första inlägget är ganska alvarligt menat. Mådde verkligen skit den dan då jag skrev det.
Hårda bud emellan åt... Men de e bra de också kan ju inte alltid gå som man vill 
Janet skrev:2317161Jo, jag menade inget illaHårda bud emellan åt... Men de e bra de också kan ju inte alltid gå som man vill
![]()
kom tidigt i år

AndreasNo skrev:2317249kom tidigt i år
..
![]()
![]()
![]()
...

AndreasNo skrev:2317261ajaj.. jobbigt...vartdå i landet?...
![]()
![]()
för dig lite då o dåmen som samtidigt inte e i vägen såpass ofta så de kommer ivägen för dina intressen AndreasNo skrev:2317272en sthlmare![]()
.. tror hon att hon blivit internationell o fått tag i en utomlands eller?
... hon skryter te polarna hennes att hennes utlänska kille kommer på besök ända från Lule
..
*garva o tänka på sthlmare*... nääärå... ba skoja
.. fan härligt ändå.. nu haru nån som kan visa
för dig lite då o dåmen som samtidigt inte e i vägen såpass ofta så de kommer ivägen för dina intressen
![]()
![]()
![]()
AndreasNo skrev:2317279ah usch hatar dedär.. de pajar som fan om de nuppar me nån annan innan man e tesammans fast ändå dejtar lite smått o man sen blir tesammans sen.. tycker iaf jag.. men jag vill ju alltid ha en oskuld med erfarenhet.. o de e ju omöjligt..
AndreasNo skrev:2316908
fick sms häromdan
heh... mjo.. o me tanke på att jag fick två till igår igen såLurch skrev:2318196Haha, tydligt tecken på att hon inte är riktigt nöjd med nya killen och att du var bättre!
![]()
.
AndreasNo skrev:2319018heh... mjo.. o me tanke på att jag fick två till igår igen så..
.. hon skrev att hon köpt ny bil... bra ursäkt att skriva nåt till mig trots att jag dissa hennes förra mess.. sen skrev hon en stund senare typ citat: "för snål för att svara eller, hehe".. kan tillägga att dedär hehe hade hon ALDRIG skreve för en månad sen..nu la hon väl till hehe för hon skulle "skoja" o ville ha svgar... hahah...
do the macarena AndreasNo skrev:2319132.. hon skrev att hon köpt ny bil... bra ursäkt att skriva nåt till mig trots att jag dissa hennes förra mess.. sen skrev hon en stund senare typ citat: "för snål för att svara eller, hehe".. kan tillägga att dedär hehe hade hon ALDRIG skreve för en månad sen..nu la hon väl till hehe för hon skulle "skoja" o ville ha svgar... hahah...
![]()
![]()
do the macarena
![]()

haha... klockrent!Plast skrev:2319229Snälla underbar kan du inte svara nått i stil med : Vem är du? . hahaha jag dör av skratt![]()
![]()
![]()
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller