Less på att sova ensammen

Plast skrev:
2317136 Första inlägget är ganska alvarligt menat. Mådde verkligen skit den dan då jag skrev det.
Jo, jag menade inget illa :banana Hårda bud emellan åt... Men de e bra de också kan ju inte alltid gå som man vill :banana

Janet skrev:
2317161 Jo, jag menade inget illa :banana Hårda bud emellan åt... Men de e bra de också kan ju inte alltid gå som man vill :banana

Nä det har du ganska rätt i

en sthlmare :huvet :confused: .. tror hon att hon blivit internationell o fått tag i en utomlands eller? :) ... hon skryter te polarna hennes att hennes utlänska kille kommer på besök ända från Lule :P.. :tummenupp *garva o tänka på sthlmare*... nääärå... ba skoja :D.. fan härligt ändå.. nu haru nån som kan visa :tuttar för dig lite då o dåmen som samtidigt inte e i vägen såpass ofta så de kommer ivägen för dina intressen :tummenupp :tummenupp :tummenupp

AndreasNo skrev:
2317272 en sthlmare :huvet :confused: .. tror hon att hon blivit internationell o fått tag i en utomlands eller? :) ... hon skryter te polarna hennes att hennes utlänska kille kommer på besök ända från Lule :P.. :tummenupp *garva o tänka på sthlmare*... nääärå... ba skoja :D.. fan härligt ändå.. nu haru nån som kan visa :tuttar för dig lite då o dåmen som samtidigt inte e i vägen såpass ofta så de kommer ivägen för dina intressen :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Ja på så vis är det ju bra men tanken att veta att jag inte vet om hon nuppar med andra äcklar mig...men å andra sidan så vet ju inte hon om jag gör det :D

ah usch hatar dedär.. de pajar som fan om de nuppar me nån annan innan man e tesammans fast ändå dejtar lite smått o man sen blir tesammans sen.. tycker iaf jag.. men jag vill ju alltid ha en oskuld med erfarenhet.. o de e ju omöjligt :D ..

AndreasNo skrev:
2317279 ah usch hatar dedär.. de pajar som fan om de nuppar me nån annan innan man e tesammans fast ändå dejtar lite smått o man sen blir tesammans sen.. tycker iaf jag.. men jag vill ju alltid ha en oskuld med erfarenhet.. o de e ju omöjligt :D ..

Jao det är inte lätt. men vafan turligt nog känner jag hennes kusin och hon skulle nog berätta för mig om det hände nånting för dom är rätt nära vänner

:tuttar .. hon skrev att hon köpt ny bil... bra ursäkt att skriva nåt till mig trots att jag dissa hennes förra mess.. sen skrev hon en stund senare typ citat: "för snål för att svara eller, hehe".. kan tillägga att dedär hehe hade hon ALDRIG skreve för en månad sen..nu la hon väl till hehe för hon skulle "skoja" o ville ha svgar... hahah... :banana :banana :banana do the macarena :D

AndreasNo skrev:
2319132 :tuttar .. hon skrev att hon köpt ny bil... bra ursäkt att skriva nåt till mig trots att jag dissa hennes förra mess.. sen skrev hon en stund senare typ citat: "för snål för att svara eller, hehe".. kan tillägga att dedär hehe hade hon ALDRIG skreve för en månad sen..nu la hon väl till hehe för hon skulle "skoja" o ville ha svgar... hahah... :banana :banana :banana do the macarena :D

Snälla underbar kan du inte svara nått i stil med : Vem är du? . hahaha jag dör av skratt :D :banana :banana

Plast skrev:
2319229 Snälla underbar kan du inte svara nått i stil med : Vem är du? . hahaha jag dör av skratt :D :banana :banana
haha... klockrent! :D.. "ursäkta, om du skriver ditt namn så kanske man vet vem de e me, kan inte hålla reda på alla jag legat me nu på senaste tiden" :P..

Back