Less på att sova ensammen

Lurch skrev:
2316759 Plast, hur är läget då? Som vanligt eller är humöret bättre?

Ja det är väl som vanligt förutom att det är bra att sova ensamen nu i hettan för jag håller på att dö av värmen på nätterna. Annars så är jag lika nere och hängig . Men ni ska veta att jag börjar se lite ljus i tunneln nu :banana

ja vet hur de känns, gick från att va sambo, bodde i en stad jag trivdes i o hade ett jobb jag gilla till att bli singel, flytta hem te pappa i en skitstad o få ett jobb jag inte gillade...men nu har de gått snart ett halvår, exet skaffa såklart ny kille direkt för övrigt, men iaf, gått ett halvår man bor i sin nya egna lilla trevliga lya, börjat trivas på jobbet, fått fart på planerna att ta mc-kort o va de verkar så går livet för exet bara utåt, fick sms häromdan där hon tyckte de va längesen vi hördes.. haha på henne :D.. min nya kärlek är mitt skinnställ :D.. o såfort bilen är borta min nya hoj.. men men.. i korthet: stoppa upp skinnstället o lägg det breve dig i sängen o njut :D..

AndreasNo skrev:
2316908 ja vet hur de känns, gick från att va sambo, bodde i en stad jag trivdes i o hade ett jobb jag gilla till att bli singel, flytta hem te pappa i en skitstad o få ett jobb jag inte gillade...men nu har de gått snart ett halvår, exet skaffa såklart ny kille direkt för övrigt, men iaf, gått ett halvår man bor i sin nya egna lilla trevliga lya, börjat trivas på jobbet, fått fart på planerna att ta mc-kort o va de verkar så går livet för exet bara utåt, fick sms häromdan där hon tyckte de va längesen vi hördes.. haha på henne :D.. min nya kärlek är mitt skinnställ :D.. o såfort bilen är borta min nya hoj.. men men.. i korthet: stoppa upp skinnstället o lägg det breve dig i sängen o njut :D..

Vad du än gör så skit bara i henne. Lova mig det för jag gjorde inte det i höstas när jag vart singel. Och jag mådde bara ännu sämre fast jag lurade mig själv att jag blev glad trotts att hon sårade mig ännu mer fast jag var så dum att jag inte insåg det.

jo tack jag vet.. det tog bra många månader innan jag kunde skita i henne.. trots att hon hade börja dejta en ny så va jag där o höll på ändå.. men nu e de lungt, bryr mig mer om mitt skinnställ än om henne nu mer :D..så gött att hon skickar sms o undrar va jag håller på me nu för tiden o man ba skiter i o svara :D.. hon adda tom polarn på msn, antagligen för hon vill luska lite .. hah :D.. oh well.. livet går upp o ner, de har jag bannemig lärt mig.. snart kommer vintern o med den garanterat en liten depression men va fan, ba köra på :D..

AndreasNo skrev:
2316954 jo tack jag vet.. det tog bra många månader innan jag kunde skita i henne.. trots att hon hade börja dejta en ny så va jag där o höll på ändå.. men nu e de lungt, bryr mig mer om mitt skinnställ än om henne nu mer :D..så gött att hon skickar sms o undrar va jag håller på me nu för tiden o man ba skiter i o svara :D.. hon adda tom polarn på msn, antagligen för hon vill luska lite .. hah :D.. oh well.. livet går upp o ner, de har jag bannemig lärt mig.. snart kommer vintern o med den garanterat en liten depression men va fan, ba köra på :D..

Du borde skaffa en kvinlig skylt docka att ha stället på på natten:P Ä vafan när vintern kommer så får du komma upp till norrland så kan vi basta käka ölkorv och köra skoter så det står härliga till:P

heh, köpte stället för ett par timmar sen så inte hunne köpa innehåll :D..

ja fy fan basta o brumma skoter låter inte fel de inte :D..den kör vi på! ..heh..man har bra mkt roligare utan brudar men det är tiden mellan allt skoj man blir lite nere..

nu villjag ha bilen såld så jag kan köpa hoj.. kan ni se de alla här som e sugna på ny bil!!?? :P.. :banana

AndreasNo skrev:
2316973 heh, köpte stället för ett par timmar sen så inte hunne köpa innehåll :D..

ja fy fan basta o brumma skoter låter inte fel de inte :D..den kör vi på! ..heh..man har bra mkt roligare utan brudar men det är tiden mellan allt skoj man blir lite nere..

nu villjag ha bilen såld så jag kan köpa hoj.. kan ni se de alla här som e sugna på ny bil!!?? :P.. :banana

Ja tänk dig att du kommer genom pudersnön i 120 och hoppar över vägen och landar mjukt i snön och vidar ååååh kan det inte bli vinter nån gång :yoparty :D

heh, de låter de...
neh fan vill ha sol o värme fortfarande, vintern e ju ändå större delen av året så kan få njuta avlite värme ett tag... men sen så...

kusinen köpte fanimej en skoter förra året, bodde inte härikring då så fick inte tillfälle att åka.. men te vinter då jävlar..

Plast skrev:
2304375 Dethär är säkert en onödig tråd men jag känner att jag behöver skriva av mig lite.

Så här är det. Att efter några år med fasta förhållanden som varat ganska länge så har jag nu varit singel en längre tid närmare bestämt 9månader.

Herregud 9 manader... kom igen nar du varit singel i 5 ar :7peta

Bara for att du inte ar tillsammans med ngn betyder ju inte det att du maste sova sjalv (utan tjej)... det finns manga dar ute att "sova" med :tummenupp

AndreasNo skrev:
2317001 heh, de låter de...
neh fan vill ha sol o värme fortfarande, vintern e ju ändå större delen av året så kan få njuta avlite värme ett tag... men sen så...

kusinen köpte fanimej en skoter förra året, bodde inte härikring då så fick inte tillfälle att åka.. men te vinter då jävlar..

men skoter säsongen sträcker sig inte längre än från mitten av januari till tidigt i april i bästa fall

Santo skrev:
2317012 Herregud 9 manader... kom igen nar du varit singel i 5 ar :7peta

Bara for att du inte ar tillsammans med ngn betyder ju inte det att du maste sova sjalv (utan tjej)... det finns manga dar ute att "sova" med :tummenupp

Jag vet men jag tycker inte om att nuppa runnt.

Janet skrev:
2317113 Allahopa;) Va kul att läsa de ni skrivit bara :banana Sitter på jobbet och tråkar... De va faktiskt lite underhållande att läsa en stund :tummenupp

Första inlägget är ganska alvarligt menat. Mådde verkligen skit den dan då jag skrev det.

Plast skrev:
2317136 Första inlägget är ganska alvarligt menat. Mådde verkligen skit den dan då jag skrev det.

Alla mår skit då och då, jag gjorde det igår...men det är över idag. Svaret är att göra någon man tycker är kul och inte oroa sig.
:pannkyss

Back