Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lurch skrev:2316759Plast, hur är läget då? Som vanligt eller är humöret bättre?
AndreasNo skrev:2316908ja vet hur de känns, gick från att va sambo, bodde i en stad jag trivdes i o hade ett jobb jag gilla till att bli singel, flytta hem te pappa i en skitstad o få ett jobb jag inte gillade...men nu har de gått snart ett halvår, exet skaffa såklart ny kille direkt för övrigt, men iaf, gått ett halvår man bor i sin nya egna lilla trevliga lya, börjat trivas på jobbet, fått fart på planerna att ta mc-kort o va de verkar så går livet för exet bara utåt, fick sms häromdan där hon tyckte de va längesen vi hördes.. haha på henne.. min nya kärlek är mitt skinnställ
.. o såfort bilen är borta min nya hoj.. men men.. i korthet: stoppa upp skinnstället o lägg det breve dig i sängen o njut
..
AndreasNo skrev:2316954jo tack jag vet.. det tog bra många månader innan jag kunde skita i henne.. trots att hon hade börja dejta en ny så va jag där o höll på ändå.. men nu e de lungt, bryr mig mer om mitt skinnställ än om henne nu mer..så gött att hon skickar sms o undrar va jag håller på me nu för tiden o man ba skiter i o svara
.. hon adda tom polarn på msn, antagligen för hon vill luska lite .. hah
.. oh well.. livet går upp o ner, de har jag bannemig lärt mig.. snart kommer vintern o med den garanterat en liten depression men va fan, ba köra på
..
AndreasNo skrev:2316973heh, köpte stället för ett par timmar sen så inte hunne köpa innehåll..
ja fy fan basta o brumma skoter låter inte fel de inte..den kör vi på! ..heh..man har bra mkt roligare utan brudar men det är tiden mellan allt skoj man blir lite nere..
nu villjag ha bilen såld så jag kan köpa hoj.. kan ni se de alla här som e sugna på ny bil!!??..
![]()
Plast skrev:2304375Dethär är säkert en onödig tråd men jag känner att jag behöver skriva av mig lite.
Så här är det. Att efter några år med fasta förhållanden som varat ganska länge så har jag nu varit singel en längre tid närmare bestämt 9månader.
AndreasNo skrev:2317001heh, de låter de...
neh fan vill ha sol o värme fortfarande, vintern e ju ändå större delen av året så kan få njuta avlite värme ett tag... men sen så...
kusinen köpte fanimej en skoter förra året, bodde inte härikring då så fick inte tillfälle att åka.. men te vinter då jävlar..
Santo skrev:2317012Herregud 9 manader... kom igen nar du varit singel i 5 ar![]()
Bara for att du inte ar tillsammans med ngn betyder ju inte det att du maste sova sjalv (utan tjej)... det finns manga dar ute att "sova" med![]()
Plast skrev:2317014
Jag vet men jag tycker inte om att nuppa runnt.
Santo skrev:2317018ok... men var det inte sova vi pratade om nu![]()
![]()
Plast skrev:2317020efter regn kommer sol![]()
Santo skrev:2317021Ja sol varje dag e bra skit!
AllahopaPlast skrev:2317109Vilka då?![]()
![]()
Janet skrev:2317113AllahopaVa kul att läsa de ni skrivit bara
Sitter på jobbet och tråkar... De va faktiskt lite underhållande att läsa en stund
![]()
Plast skrev:2317136Första inlägget är ganska alvarligt menat. Mådde verkligen skit den dan då jag skrev det.
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |