Lelleträffen

FARFAR

Tittar på 2012!
Gick med
8 Aug 2004
Hoj
2 st ZX 10-09 Race
Hur kommer detta att sluta ska man ensam få representera Göteborg på Gotland(under Lelleträffen). På dom två bandagar som är på träffen kan de väl funka men på kvällarna är jag knappast den bäst lämpade. Kom igen alla Göteborgare det kommer att bli :fyllisar med alkohol :banana

Jag och Mary var dom enda göteborgare vi hittade där förra året, vet inte hur representativa vi var heller! :va :)

Men riktigt skoj var det! Vi kommer säkert åka dit i år igen............ :banana

Yamaha farfar skrev:
Hur kommer detta att sluta ska man ensam få representera Göteborg på Gotland(under Lelleträffen). På dom två bandagar som är på träffen kan de väl funka men på kvällarna är jag knappast den bäst lämpade. Kom igen alla Göteborgare det kommer att bli :fyllisar med alkohol :banana

Funderar seriöst på detta. Dessutom gjorde de ju reklam för sig via det klassiska reklamtricket; ung snygg brud, på mässan! Och sånt måste jag ju stödja.

Min plan var följande:

Sweden Rock Festival 9-11 juni (BLS, Mötley Crüe, Saxon, öl, hårsrockare i majoritet m.m). Därefter vila en dag å sen glida ut till Gotland...för det börjar la den 13 juni där eller?

Måste man ju bara skaffa pengar OCH ledigt samtidigt.

FÖRGÖRAREN

Jag och några polare kommer nog att åka ner.
Som sagt: rätt sätt att marknadsföra det på..
Har aldrig varit där så vet inte hur kul det är men
verkar vara en rolig grej helt klart.

Har det varit lyckat tidigare år?

Det låter ju ball alltså...
Vad e det för träff nån som känner sig manad för att berätta lite om träffen?! :)

Yamaha farfar skrev:

Jag slänger nog upp tösen på bönpallen och åker dit med en polare.

yates skrev:
Hahaha, så går de när man e ute i sista stund Mary! Ni får la komma o festa me oss igen om ni vågar :fyllisar Rackabajk har ju tre stugor!!!!!

Vet inte om vi vågar en gång till!!! :3freak

(trycker ut detta inlägg och tar med som bevis ifall att vi ångrar oss angående varm stugplats ;) )

Cathy skrev:
Vet inte om vi vågar en gång till!!! :3freak

(trycker ut detta inlägg och tar med som bevis ifall att vi ångrar oss angående varm stugplats ;) )

Ni e så välkomna igen så. Ska se om jag inte kan ordna en Property tröja till er om ni lovar o ha den på! :D

yates skrev:
Ni e så välkomna igen så. Ska se om jag inte kan ordna en Property tröja till er om ni lovar o ha den på! :D

:fatta! :fatta! :fatta!

Vi skulle aldrig ta på oss några property tröjor har vi ju sagt!!!
In your dreams...... :rolleyes: :)

En rackabitch-top däremot, kanske...... :7peta

Cathy skrev:
:fatta! :fatta! :fatta!

Vi skulle aldrig ta på oss några property tröjor har vi ju sagt!!!
In your dreams...... :rolleyes: :)

En rackabitch-top däremot, kanske...... :7peta

Näää, property får de allt bli :fatta! hehe

JONQAS skrev:
Det låter ju ball alltså...
Vad e det för träff nån som känner sig manad för att berätta lite om träffen?! :)

Tja, vad ska man säga.... Det är en lite "lagom stor träff", många trevliga sporthojare!! :)

På dagarna kan man väl göra lite som man vill, vara med på lekar, åka upp till banan, kolla ön (svänga förbi stenjävlarna? :hihi) , festa, umgås..... Visby är ju mysigt!

På kvällarna är det partyyyy :banana :banana :fyllisar
Alltid fest på G i nån stuga!!

Mary skrev:
Yates! :7peta Property kan du glömma!

Rackabitch rules! :tuttar

Nij kan fau ena vasitt nackaslau sau hela huet faa auo laungt nea i vajjamöget sau de redit joabränna. POCKA!!!! :yoparty

hahaha, Martin o Bengan hälsar!!!!!

yates skrev:
Nij kan fau ena vasitt nackaslau sau hela huet faa auo laungt nea i vajjamöget sau de redit joabränna. POCKA!!!! :yoparty

hahaha, Martin o Bengan hälsar!!!!!

Suck...... Ni borde vistas mer i våra trakter! Eller kanske inte... :tungan

Då kanske ni skulle lära er att kommunicera utan att man ska behöva införskaffa tolk!

POCKA PÅ ER!!!! :hihi

:hej Martin o Bengan

Ses på Goutland

Cathy skrev:
Tja, vad ska man säga.... Det är en lite "lagom stor träff", många trevliga sporthojare!! :)

På dagarna kan man väl göra lite som man vill, vara med på lekar, åka upp till banan, kolla ön (svänga förbi stenjävlarna? :hihi) , festa, umgås..... Visby är ju mysigt!

På kvällarna är det partyyyy :banana :banana :fyllisar
Alltid fest på G i nån stuga!!

stenjävlarna ja det va ett vist uttryck undra vilken vis man som sa det :rofl

Bengtsson skrev:
stenjävlarna ja det va ett vist uttryck undra vilken vis man som sa det :rofl

VIS man :va Nä........ :hihi

Kan nu inte dom göteborgare som ens funderar på träffen skriva upp sig här, så man får nåt hum om intresse!!

Cathy skrev:
VIS man :va Nä........ :hihi

Kan nu inte dom göteborgare som ens funderar på träffen skriva upp sig här, så man får nåt hum om intresse!!
bra sagt.jag och T-rex är bokade å klara och för er som inte orkar kolla själva är priserna 995 för helvecka(mån-sön) å 895 för halv(tors-sön) ingår i pris båt mc+1pers,camping,en bankörning+rabatt på lör dagens =350.vandararhem kostar ca240 per natt vet ej ex eftersom jag boka 9 nätter, militärtält kostar 400 å hyra hela veckan.skratten som bjuds är gratis :hihi kom igen nu eller har ni :fyllisar så mycke i vinter att ni inte klarar sommaren :banana

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra