Mary
Ny medlem
Bengtsson skrev:stenjävlarna ja det va ett vist uttryck undra vilken vis man som sa det![]()
Cathrin ingen stenjävel!

Hej på er blekinge!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bengtsson skrev:stenjävlarna ja det va ett vist uttryck undra vilken vis man som sa det![]()
Masterlord skrev:Tar med mig damen och har bokat plats på vandrarhemmet. Första gången vi åker dit, tror det kommer att bli kul.![]()
Hoppas ju bara att vädret blir bra, så man slipper bli blöt och frysa.
Vore kul om Ni presenterar Er, jag känner ju inte igen nån av Er.
Mitt enda kännetecken e nog att hojen e väldigt grön...
Fast jag får väl ta mig till göteborg och åka med er nån gång innan kanske...![]()
Yamaha farfar skrev:Hur kommer detta att sluta ska man ensam få representera Göteborg på Gotland(under Lelleträffen). På dom två bandagar som är på träffen kan de väl funka men på kvällarna är jag knappast den bäst lämpade. Kom igen alla Göteborgare det kommer att blimed alkohol
![]()
Har registrerat mig och gjort ett inlägg...Förgöraren skrev:
Mary skrev:Nu har Mary-Cathy bokat!![]()
Är det inga fler som ska hänga på?
Om man ändå hade haft privillegiet att veta vart man står i livet just då..Mary skrev:Nu har Mary-Cathy bokat!![]()
Är det inga fler som ska hänga på?
Gottis skrev:jag sticker ner på onsdagen även om det inte blir så mycket Lelleträffen för mej utom brollöp iställe![]()
Mary skrev:Vi åker oxå på onsdagen!![]()
Gottis skrev:Bra vilken färja jag ska boka min nu så kör vi följe så klart
PS är det någon som har ett par mjuka packväskor att låna mej måste ha med mig smokingen![]()
Fan ja som hade tänkt skriva att ni kunde räkna med mig... men det blir nog ingen lelleträff för mig nu när jag tänker efter ordentligtYamaha farfar skrev:bra sagt.jag och T-rex är bokade å klara och för er som inte orkar kolla själva är priserna 995 för helvecka(mån-sön) å 895 för halv(tors-sön) ingår i pris båt mc+1pers,camping,en bankörning+rabatt på lör dagens =350.vandararhem kostar ca240 per natt vet ej ex eftersom jag boka 9 nätter, militärtält kostar 400 å hyra hela veckan.skratten som bjuds är gratiskom igen nu eller har ni
så mycke i vinter att ni inte klarar sommaren
![]()
Mark skrev:Jag vill, jag vill, jag vill!!!!
Men jag vill till Roskilde oxå...![]()
Nån annan som ska till Roskilde?
Jag har blivit inbjuden av 3 st. damer![]()
Motorträff, musikfestival med damer.....hojåka eller musik och hångel...
man kan ju åka hoj när man vil...o hur noga är de me hångel när man ändå inte kommer att komma ihåg nåt...gaaahhhh![]()
Cathy skrev:Du får väl köra med smokingen utanpå i värsta fall....![]()
Vi ska med den tidiga färjan, tror den går vid tio eller elva eller så - du får kolla med min sekreterare, hon som har koll!![]()
Gottis skrev:Bokat så vi kör samtidigt härifrån till Oskarshamn iaf![]()
Mary skrev:Det får åkas i tid denna gången tror jag, mitt i natten kanske!![]()
Förra året när Mary-Cathy skulle dit så missade vi färjan! Men vi träffade många trevliga hjälpsamma människor på vägen!Fick biljetter i sista stund till kvällsfärjan!
Gottis skrev:det räcker att köra från GBG vid halv sju då har vi gott om tid och hinner stanna i nässjö och äta dom bästa hamburgarna i småland iafdå har vi ju 4 timmar man kör lungt på 3 timmar om man vill utan att riskera kortet
![]()
kan även inna med en fika innan Jönköping vid det svin dyra chaffis haket men en super frukost sitter alltigt fint![]()
yates skrev:Haha, ni får nog ha tid på er om Cathrins hoj ska strula som förra året.........![]()
Fick äran o byta hennes laddningsregulator!!!!!!
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |