Lelleträffen

Tar med mig damen och har bokat plats på vandrarhemmet. Första gången vi åker dit, tror det kommer att bli kul. :tummenupp
Hoppas ju bara att vädret blir bra, så man slipper bli blöt och frysa.

Vore kul om Ni presenterar Er, jag känner ju inte igen nån av Er.
Mitt enda kännetecken e nog att hojen e väldigt grön...
Fast jag får väl ta mig till göteborg och åka med er nån gång innan kanske... :D

Masterlord skrev:
Tar med mig damen och har bokat plats på vandrarhemmet. Första gången vi åker dit, tror det kommer att bli kul. :tummenupp
Hoppas ju bara att vädret blir bra, så man slipper bli blöt och frysa.

Vore kul om Ni presenterar Er, jag känner ju inte igen nån av Er.
Mitt enda kännetecken e nog att hojen e väldigt grön...
Fast jag får väl ta mig till göteborg och åka med er nån gång innan kanske... :D

Häng på när det är Ninja-åkning (se göteborgare på www.ninjaclubsweden.com)

FÖRGÖRAREN

Yamaha farfar skrev:
Hur kommer detta att sluta ska man ensam få representera Göteborg på Gotland(under Lelleträffen). På dom två bandagar som är på träffen kan de väl funka men på kvällarna är jag knappast den bäst lämpade. Kom igen alla Göteborgare det kommer att bli :fyllisar med alkohol :banana

Jag hade gärna åkt med och livat upp stämningen för dig lite, men jag jobbar garanterat den veckan.(förmodligen i Polen eller på Bornholm)

Mary skrev:
Nu har Mary-Cathy bokat! :banana

Är det inga fler som ska hänga på?

jag sticker ner på onsdagen även om det inte blir så mycket Lelleträffen för mej utom brollöp iställe :huvet

Mary skrev:
Nu har Mary-Cathy bokat! :banana

Är det inga fler som ska hänga på?
Om man ändå hade haft privillegiet att veta vart man står i livet just då.. :huvet

Men man vet ju aldrig..

Jag vill, jag vill, jag vill!!!!

Men jag vill till Roskilde oxå... :gnissla

Nån annan som ska till Roskilde?

Jag har blivit inbjuden av 3 st. damer :rofl

Motorträff, musikfestival med damer.....hojåka eller musik och hångel...

man kan ju åka hoj när man vil...o hur noga är de me hångel när man ändå inte kommer att komma ihåg nåt...gaaahhhh :3freak

Mary skrev:
Vi åker oxå på onsdagen! :tuttar

Bra vilken färja jag ska boka min nu så kör vi följe så klart

PS är det någon som har ett par mjuka packväskor att låna mej måste ha med mig smokingen :)

Gottis skrev:
Bra vilken färja jag ska boka min nu så kör vi följe så klart

PS är det någon som har ett par mjuka packväskor att låna mej måste ha med mig smokingen :)

Du får väl köra med smokingen utanpå i värsta fall.... :)

Vi ska med den tidiga färjan, tror den går vid tio eller elva eller så - du får kolla med min sekreterare, hon som har koll! :hihi

Yamaha farfar skrev:
bra sagt.jag och T-rex är bokade å klara och för er som inte orkar kolla själva är priserna 995 för helvecka(mån-sön) å 895 för halv(tors-sön) ingår i pris båt mc+1pers,camping,en bankörning+rabatt på lör dagens =350.vandararhem kostar ca240 per natt vet ej ex eftersom jag boka 9 nätter, militärtält kostar 400 å hyra hela veckan.skratten som bjuds är gratis :hihi kom igen nu eller har ni :fyllisar så mycke i vinter att ni inte klarar sommaren :banana
Fan ja som hade tänkt skriva att ni kunde räkna med mig... men det blir nog ingen lelleträff för mig nu när jag tänker efter ordentligt :3freak

Mark skrev:
Jag vill, jag vill, jag vill!!!!

Men jag vill till Roskilde oxå... :gnissla

Nån annan som ska till Roskilde?

Jag har blivit inbjuden av 3 st. damer :rofl

Motorträff, musikfestival med damer.....hojåka eller musik och hångel...

man kan ju åka hoj när man vil...o hur noga är de me hångel när man ändå inte kommer att komma ihåg nåt...gaaahhhh :3freak

Det är damer som bjuder med till gotland oxå :7peta
Visserligen bara två, men å andra sidan e de ju MARY-CATHY :banana

Både motorer och flickor - men hånglet får du fixa själv! :tuttar

Cathy skrev:
Du får väl köra med smokingen utanpå i värsta fall.... :)

Vi ska med den tidiga färjan, tror den går vid tio eller elva eller så - du får kolla med min sekreterare, hon som har koll! :hihi

Bokat så vi kör samtidigt härifrån till Oskarshamn iaf :rolleyes:

återstår problemet med väskor ivärsta fall får jag slå sönder spargrisen som redan är tom :(

Gottis skrev:
Bokat så vi kör samtidigt härifrån till Oskarshamn iaf :rolleyes:

Det får åkas i tid denna gången tror jag, mitt i natten kanske! :va
Förra året när Mary-Cathy skulle dit så missade vi färjan! Men vi träffade många trevliga hjälpsamma människor på vägen! :hihi Fick biljetter i sista stund till kvällsfärjan!

Mary skrev:
Det får åkas i tid denna gången tror jag, mitt i natten kanske! :va
Förra året när Mary-Cathy skulle dit så missade vi färjan! Men vi träffade många trevliga hjälpsamma människor på vägen! :hihi Fick biljetter i sista stund till kvällsfärjan!

det räcker att köra från GBG vid halv sju då har vi gott om tid och hinner stanna i nässjö och äta dom bästa hamburgarna i småland iaf :) då har vi ju 4 timmar man kör lungt på 3 timmar om man vill utan att riskera kortet :tungan

kan även inna med en fika innan Jönköping vid det svin dyra chaffis haket men en super frukost sitter alltigt fint :)

Gottis skrev:
det räcker att köra från GBG vid halv sju då har vi gott om tid och hinner stanna i nässjö och äta dom bästa hamburgarna i småland iaf :) då har vi ju 4 timmar man kör lungt på 3 timmar om man vill utan att riskera kortet :tungan

kan även inna med en fika innan Jönköping vid det svin dyra chaffis haket men en super frukost sitter alltigt fint :)

Haha, ni får nog ha tid på er om Cathrins hoj ska strula som förra året......... :D

Fick äran o byta hennes laddningsregulator!!!!!!

yates skrev:
Haha, ni får nog ha tid på er om Cathrins hoj ska strula som förra året......... :D

Fick äran o byta hennes laddningsregulator!!!!!!

jag fick precis höra det nere på fikan :död undra om man överlever resan ;)

Det var ett väldans hackande på min hoj då!! :mad:

Den lilla incidenten gav bara karaktär åt resan....
Mary vet hur mkt extra vi fick uppleva tack vare detta! Sådeså!!

Men vi bör nog ha lite marginal när vi åker, det är ju inte så att gudarna älskar mej direkt....
Och vill helst behålla kortet oxå! Hade faktiskt inte hunnit testköra min hingst mer än en gång innan gotland förra året - till vårt försvar.

Är det nu inga fler som e intresserade av Lelles????

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph