floodi
Sporthojsnörd
Det här kommer sluta exakt som med den där tjejen "hon den där hästtjejsforumetbruden" Californication eller va hon nu hette .... Hon blir utkickad..... för alla blir så förbannat trötta på henne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Kawakex skrev:2508892hahahaha! Otroligt kul att den tråden dog när jag slutade svara på era löjliga kommentarer, och ni raggade inte![]()
![]()
![]()
![]()

Flamma77 skrev:2508090Jag är med dig!![]()
Speciellt av närhet, naken hud och mörk choklad. Inte nödvändigtvis i kombination...![]()
Kawakex skrev:2508892hahahaha! Otroligt kul att den tråden dog när jag slutade svara på era löjliga kommentarer, och ni raggade inte![]()
![]()
![]()
![]()
Kia skrev:2508913Du har helt rätt i det du säger...
Inget slår närhet, naken hud och choklad.. (fast kanske inte mörk..)![]()

![]()
![]()
![]()
Rash skrev:2508936Har du något emot mörkhyade?![]()
Kia skrev:2508956Förlåt.. glömde att jag befann mig på Sporthoj där allting måste skrivas övertydligt så det inte ska kunna missförstås...
![]()
Gör ett nytt försök då.... Mörk choklad....![]()
Solan skrev:2508938Tråden behöver näring för att överleva...och nu klarar den nog sig ett tag till.
Kapten Blåskägg skrev:2509125Ge tråden lite näring Solan, typ om du ger 50/50, 100/100 eller 247/247 i ett förhållande?![]()
Solan skrev:2509149Njae...jag ger ingenting...då får ju den andre utrymme att ge 110 liksom.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Paradoxy skrev:2509256Får jag chans på dig?

Cervantes skrev:2509194Nä alla vill ju givetvis ragga på dig hela tiden?? Tycker det verkar vara det enda du vill i den här tråden??

Rash skrev:2509268Jag ville slicka hennes stjärt men hon dissade mig hårt med en massa uttropstecken![]()
Kapten Blåskägg skrev:2509323
Tackade hon nej till en Yokohama Butterfly?

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |