Laster.

Mattias skrev:
2508446 Min last är att jag bara inte KAN låta bli att såga korkskallar. Nu blir det ju genast uppenbart vem jag avser igen, men ingen kan ha undgått det ändå.

Airhead 2006-award goes to... (trumvirvel)

Jag vet jag vet:D

Nursey skrev:
2508260 Hallå..ibland känns det verkligen som om man inte kommer någon vart med att vara snäll..OBS jag tänker inte ändra mig för det (för om jag är snäll kan jag sova gott om natten)..men jag ville bara påpeka det

Ja jag HAR pms..:rolleyes:

Ja just ja: cola light är min last...och den här :mad: sidan

haha skönt att du kontrade min pms teori direkt före... :)

man kommer ingen vart om man är snäll, bara i längden för man själv har gott samvete. men det hjälper inte så ofta...

Kawakex skrev:
2508101 Låt mej säga att jah inte tillhör den kategorin, men det lär väl ingen av er fåntrattar få veta ändå.:arsele

Ja jag är absolut fel tjej så du behöver inte ragga på mig!:arsele

vem har sagt något om att ragga? ville bara veta om du var ett as eller inte, som du själv nyss sa, lite längre upp i tråden. "jag är inte heller snäll"...

ragga här är ju lika meningslöst som oskivat bröd.

stoffer skrev:
2508554 Varför bråkar du så?
Det är ju dom som töntar sig mot mig.:mad:

smallsocks skrev:
2508563 vem har sagt något om att ragga? ville bara veta om du var ett as eller inte, som du själv nyss sa, lite längre upp i tråden. "jag är inte heller snäll"...

ragga här är ju lika meningslöst som oskivat bröd.
Tål du inte lite ironi?:confused:

Last edited:
stoffer skrev:
2508436 Tjej startar tråd. Tjej styr smidigt in samtalet på sex. Tjej förolämpar alla som pratar om sex.

Whoho! Vad givande! :banana

F.Ö. Förstår jag inte alla som säger sig få för lite sex i ett förhållande, jag får precis så mycket jag vill ha. Problemet är ju när man är singel, då blir det ofta knapert.

Inte så givande, men tjejerna "glöms" ju bort här jämfört med ett vanligt cumunity så de måste ju starta de här trådarna "våga-inte-ragga-på-mig-men-säg-gärna-att-jag-är-sexig-för-jag-får-ingen-uppmärksamhet-ute-i-verkligenheten."

sex i ett förhållande, beror väl på, finns väl de som inte har lust hela tiden?
(vem det nu är...)

är man singel finns det ett uttryck jag har hört, "vill man knulla mycket får man knulla fult"

Oohnej, hon har en fanclub nu. Den lär iofs inte bli större än såhär, men kolla support-PM:et som just damp ner i min inbox. Det är nästan som att få ett hästhuvud i sängen. Jag slutar dissa DIRREKCT!!

min välvilja förhindrar ett avslöjande skrev:
Asså hur FAN kan du säja sådär om kawakkex hela tiden??? De är jävlit taskigt och du borde skämmas!!! :fatta!
En tjej som regar sej på sporthoj behöver faktis inte va ute efter att ragga killar! Tjejer är oxå intreserade av hoj åknig och teknika grejjer! Du gör dej bara löjlig och ingen kommer villa va din kompis som du håler på! Skärp de!!! :finger

Mattias skrev:
2508588 Oohnej, hon har en fanclub nu. Den lär iofs inte bli större än såhär, men kolla support-PM:et som just damp ner i min inbox. Det är nästan som att få ett hästhuvud i sängen. Jag slutar dissa DIRREKCT!!
:yoparty :yoparty :yoparty

Mattias skrev:
2508588 Oohnej, hon har en fanclub nu. Den lär iofs inte bli större än såhär, men kolla support-PM:et som just damp ner i min inbox. Det är nästan som att få ett hästhuvud i sängen. Jag slutar dissa DIRREKCT!!

"Moppepojk 16år";)

Kawakex skrev:
2508566 Det är ju dom som töntar sig mot mig.:mad:

Ledsen, men var i tråden finns det? Jag kan då inte se det innan du sätter igång.

Antagligen kommer du undan med att behandla folk som skit bara för att du är tjej, ser bra ut (iaf på det fotot) och postar på ett ordentligt mansdominerat forum.

(skyll dig själv) :tuttar

Mattias skrev:
2508446 Min last är att jag bara inte KAN låta bli att såga korkskallar. Nu blir det ju genast uppenbart vem jag avser igen, men ingen kan ha undgått det ändå.

Airhead 2006-award goes to... (trumvirvel)

*tihi*

Sluta dissa då, gubbe!

*Kjamiz*

Mattias skrev:

Baserat på stavningen skulle jag vilja gissa att det var prulle.

Kawakex skrev:
Vad är det med er killar, vill ni runka så runka på, det stör mig inte ett piss, fattar bara inte varför jag blir kallad airhead av mattias, jag undrar vad han har för anledning. Kan man inte bara få lära känna lite folk med samma intresse. Jag älskar sex och har det ofta, men vill ni runka så go ahead.:yoparty

smallsocks skrev:
2508587 Inte så givande, men tjejerna "glöms" ju bort här jämfört med ett vanligt cumunity så de måste ju starta de här trådarna "våga-inte-ragga-på-mig-men-säg-gärna-att-jag-är-sexig-för-jag-får-ingen-uppmärksamhet-ute-i-verkligenheten."

:rofl :rofl :rofl
Så jeffla bra :tummenupp

Kawakex skrev:
2508613 Jag älskar sex och har det ofta

Kul för dig, testa http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=137
Där hänger en kille som är hyggligt desperat :tummenupp

Last edited:
Du skrev "runka", "runka", "piss", "sex" och "runka"! HAHA. :3freak

stoffer skrev:
2508607 Ledsen, men var i tråden finns det? Jag kan då inte se det innan du sätter igång.

Antagligen kommer du undan med att behandla folk som skit bara för att du är tjej, ser bra ut (iaf på det fotot) och postar på ett ordentligt mansdominerat forum.

(skyll dig själv) :tuttar
Mm.. Eller hur..
Vad tycker du om detta då:
Kvinnor styr sin omgivning med fittan. Det är inbyggt, nedärvt och sedan gammalt.

Eller skall du föreställa nästa steg i den kvinliiga evolutionen eller?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg