Laster.

SSB skrev:
2507976 Gör såhär istället.

Skriv ut ett papper i kreditkortsstorlek med texten "Vill du följa med hem och juffsa så skratta. Vill du inte följa med så riv itu kortet."

Laminera därefter kortet och stoppa i fickan redo att ges till valfritt offer.

Observera reaktionen när hon försöker riva isär kortet :tummenupp
Du menar observera spektrat av känslor, förvirring - panik - ilska - desperation, i ansiktet på henne när hon inser att hon inte kommer få sönder lappen..
:D

Men ne, jag är för feg för att göra nått sånt. Har du testat?

Dark_Messenger skrev:
2507868 Ironi mitt kära kex. ;)

Jag är en erkänd gentleman som behandlar kvinnor med värdighet och respekt.
Ja eller hur du och SSB är väl lika fina gentlemens. Det är det jag inte fattar med killar; ok ni babblar massa om att ni vill ha sex, det är väl bara o skaffa en tjej vara snäll mot henne och sen kan ni ju ha sex varje dag.:va

Kawakex skrev:
2508037 Ja eller hur du och SSB är väl lika fina gentlemens. Det är det jag inte fattar med killar; ok ni babblar massa om att ni vill ha sex, det är väl bara o skaffa en tjej vara snäll mot henne och sen kan ni ju ha sex varje dag.:va

det som är problemet, det finns inga snälla tjejer!

Kawakex skrev:
2508037 Ja eller hur du och SSB är väl lika fina gentlemens. Det är det jag inte fattar med killar; ok ni babblar massa om att ni vill ha sex, det är väl bara o skaffa en tjej vara snäll mot henne och sen kan ni ju ha sex varje dag.:va
Men snälla damen. Humor, huumååår! :rolleyes:

Det är trots allt den o-seriösare delen av SH vi är på.

Är du lättstött eller har svårt för ironi tror jag inte du kommer bli långvarig på SH.

Kliver man ner lite intellektuellt och "sänker ribban" kan SH vara mycket underhållande.

smallsocks skrev:
2508041 det som är problemet, det finns inga snälla tjejer!
Va?:confused:

Dark_Messenger skrev:
2508046 Men snälla damen. Humor, huumååår! :rolleyes:

Det är trots allt den o-seriösare delen av SH vi är på.

Är du lättstött eller har svårt för ironi tror jag inte du kommer bli långvarig på SH.

Kliver man ner lite intellektuellt och "sänker ribban" kan SH vara mycket underhållande.
Vem säger att jag inte är ironisk.:arsele
jag vet vad du är ute efter ändå, du raggar ju värre än rocky fast på ditt sätt.:D :D :D :D

Last edited:
Biturbo skrev:
2508062 Jag har varenda last som finns utom knark..

så det är du som skapade "dyrka smallsocks" klubben... tyckte det var lite överdrivt men det var lite fint när ni stod utanför mitt fönster och sjöng ja må han leva, när jag fyllde år!

cred!

Kawakex skrev:
2508066 Då har du träffat fel tjejer. Jag är inte heller snäll.:yoparty

precis, så du är fel tjej... ok tack för tipset.

Last edited:
Kawakex skrev:
2508056 Va?:confused:

Vem säger att jag inte är ironisk.:arsele
jag vet vad du är ute efter ändå, du raggar ju värre än rocky fast på ditt sätt.:D :D :D :D
Icke.

Däremot är SH för jäkla apkul ibland när det blir intressanta diskussioner. Fast lite spännande är det. Har aldrig blivit beskylld för att "internetragga" tidigare. Är det det jag gör när jag svarar på dina inlägg menar du?
:tummenupp

För det kan väl inte vara så att du vet vem jag är IRL.. :skrämd

Nu var jag IRONISK :)

Last edited:
Kawakex skrev:
ja men bara första två månaderna sen har dom ju förbrukat sin sexlust för resten av förhållandet ju :mad:

blizzer skrev:
2508076 ja men bara första två månaderna sen har dom ju förbrukat sin sexlust för resten av förhållandet ju :mad:

Är det inte tvärtom?

Ehhm med mig själv som det gyllende undantaget.

Kia skrev:
2507800 Har inga laster.... Bara njuter... :tummenupp

Jag är med dig! :tummenupp

Speciellt av närhet, naken hud och mörk choklad. Inte nödvändigtvis i kombination... :rolleyes:

blizzer skrev:
2508076 ja men bara första två månaderna sen har dom ju förbrukat sin sexlust för resten av förhållandet ju :mad:
Låt mej säga att jah inte tillhör den kategorin, men det lär väl ingen av er fåntrattar få veta ändå.:arsele

smallsocks skrev:
2508068 så det är du som skapade "dyrka smallsocks" klubben... tyckte det var lite överdrivt men det var lite fint när ni stod utanför mitt fönster och sjöng ja må han leva, när jag fyllde år!

cred!

precis, så du är fel tjej... ok tack för tipset.
Ja jag är absolut fel tjej så du behöver inte ragga på mig!:arsele

Last edited:
imaster skrev:
2507628 "Alla tjejer, dom är dum i huvvet. Själv har man bara ett fel, man är en jävla idiot." :hihi.

Dem lirade här i Norrköping i fredags, ett hav av toaborstar och strålande recensioner i lokalblaskan konstigt nog! :tummenupp

Kawakex skrev:
2508101 Låt mej säga att jah inte tillhör den kategorin, men det lär väl ingen av er fåntrattar få veta ändå.:arsele

Mm.. Eller hur..

Kvinnor styr sin omgivning med fittan. Det är inbyggt, nedärvt och sedan gammalt.

Eller skall du föreställa nästa steg i den kvinliiga evolutionen eller?

Biturbo skrev:
2508120 Mm.. Eller hur..

Kvinnor styr sin omgivning med fittan. Det är inbyggt, nedärvt och sedan gammalt.

Idag är du på g mannen! :tummenupp

Biturbo skrev:
2508120 Mm.. Eller hur..

Blev du sur för att jag kallade dig fåntratt eller, inte konstigt ni killar får för lite sex.:D

Kawakex skrev:
Tackar och bockar för komplimangen om gentleman.

Trixet med kortet har jag inte haft förmånen att testa eftersom jag är inne på år 12 av mitt nuvarande förhållande. Men om det skulle gå åt skogen skall jag laminera upp ett gäng och testa det i praktiken :D

Jag kom inte på kort-idén själv förresten, men ett av de fyndigare raggningsknepen i min mening. Träffar man bara en tjej med lite humor så tror jag hon tar det på rätt sätt. Och har inte tjejen någon humor kan det lika gärna va.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg