Laster.

*usbuell* skrev:
2508142 Vad är för lite...?[/QU
:fakta För lite är mindre än man vill ha, vågar inte säg mer för då blir man ju påhoppad. Men är det nån man älskar och verkligen attraheras av så är mitt svar minst några gånger i veckan.:yoparty

Cocacola-light, konsumerar alltför stora mängder av denna gudabenådade dryck :Bugar :öl

Annars har jag väldigt dålig karaktär, fast det kanske inte är en last utan mer utav ett problem.

Kawakex skrev:
2508152
*usbuell* skrev:
2508142 Vad är för lite...?[/QU
:fakta För lite är mindre än man vill ha, vågar inte säg mer för då blir man ju påhoppad. Men är det nån man älskar och verkligen attraheras av så är mitt svar minst några gånger i veckan.:yoparty

Inte blir du påhoppad av mej inte. Men du....nog kräver man lite mer än så..
Det tar lång tid att somna....

Kawakex skrev:
2508129 Blev du sur för att jag kallade dig fåntratt eller, inte konstigt ni killar får för lite sex.:D

Ja.. Nu är jag jättesur och tänker inte ha sex med någon förrän jag får blommor, choklad och massage! SÅ DE SÅ!

Biturbo skrev:
2508120 Mm.. Eller hur..

Kvinnor styr sin omgivning med fittan. Det är inbyggt, nedärvt och sedan gammalt.

Eller skall du föreställa nästa steg i den kvinliiga evolutionen eller?
:fakta
Kvinnor vara af naturen hårda kalla och beräknande, i synnerhet de nordiska.

smallsocks skrev:
2508065 ja. det finns inga snälla tjejer som matchar alla snälla killar. därför.

Hallå..ibland känns det verkligen som om man inte kommer någon vart med att vara snäll..OBS jag tänker inte ändra mig för det (för om jag är snäll kan jag sova gott om natten)..men jag ville bara påpeka det

Ja jag HAR pms..:rolleyes:

Ja just ja: cola light är min last...och den här :mad: sidan

Last edited by a moderator:
Biturbo skrev:
2508200 Ja.. Nu är jag jättesur och tänker inte ha sex med någon förrän jag får blommor, choklad och massage! SÅ DE SÅ!
Förstår med tanke på din avatar att du får för lite.:D :D :D

Biturbo skrev:
2508319 Snicksnack..

Efter 30 år ihop så lever min högerhand och jag i perfekt symbios. Vi vill alltid samtidigt..
:rofl

Biturbo skrev:
2508319 Snicksnack..

Efter 30 år ihop så lever min högerhand och jag i perfekt symbios. Vi vill alltid samtidigt..

Ingen uppvärmning behövs heller, bara en rak, hård påsättning av fröken höger. Okomplicerat o bra. :tummenupp

Thermal skrev:
2508412 Ingen uppvärmning behövs heller, bara en rak, hård påsättning av fröken höger. Okomplicerat o bra. :tummenupp

Ähhh det är väl lite av att ge å ta/få som är grejjen oxå eller?

När den andre mår bra så mår man ju själv bra.:tummenupp

matcol skrev:
2508428 Killar, använd vänstern....så tror man att det är nån annan...:tummenupp

Glöm inte att sitta på handen en kvart före oxå så den är domnad.....

Last edited:
Tjej startar tråd. Tjej styr smidigt in samtalet på sex. Tjej förolämpar alla som pratar om sex.

Whoho! Vad givande! :banana

F.Ö. Förstår jag inte alla som säger sig få för lite sex i ett förhållande, jag får precis så mycket jag vill ha. Problemet är ju när man är singel, då blir det ofta knapert.

Kawakex skrev:
2508420 ni har väl ingen att jämföra med:D
Jorå, referensmaterial saknas inte fast just nu är min "friend with benefits" förbannad på något så jag får sköta saken själv. Ibland är det inte fel att ta saken i egna händer så att säga.

Min last är att jag bara inte KAN låta bli att såga korkskallar. Nu blir det ju genast uppenbart vem jag avser igen, men ingen kan ha undgått det ändå.

Airhead 2006-award goes to... (trumvirvel)

Kawakex skrev:
2508377 åhhh! vad givande det verkar:D :arsele

Mja.. jag knullar hellre högerhanden än att uppfyller "alla" tjejers högsta önskan.. Vad var det nu..

Rosor... Mjuk musik... Massageolja och missionären..

fyfan..

Biturbo skrev:
2508453 Mja.. jag knullar hellre högerhanden än att uppfyller "alla" tjejers högsta önskan.. Vad var det nu..

fyfan..

wank.gif

Biturbo skrev:
2508453 Mja.. jag knullar hellre högerhanden än att uppfyller "alla" tjejers högsta önskan.. Vad var det nu..

fyfan..

Ta kommandot, mannen! Har du massageolja och en tjej som väntar på missionären så har du ju alla möjligheter att höja nivån på det hela. Smörj in näven ordentligt först, bara.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg