Laster.

Min last är att jag ALLTID kör alldeles för fort, kan fan inte ligga i samma tempo som alla andra svenssons. Det ligger liksom i blodet, och dom som säger annat... har det inte i blodet. :mad:

Paradoxy skrev:
2509877 Se och lär:

Your Share Ratio: 91.87

Uploaded: 3.22 TB

Downloaded: 35.92 GB

Är ju inte bara ration som räknas man ska ju ha share mé.. :D Hitta en kille med 2tb porr för nått år sen :Bugar

En annan last jag har om man nu kan kalla det last är mina två underbara syskonbarn som jag försöker spendera varenda ledig minut med. Pratade precis med den ena i telefon han är två det går inte att förstå allt han säger och det är underbart kul att höra han prata.:)

Det är väl det vanliga "Sex,drugs and rock n´roll"

Höll på att sätta frukostmackan i halsen, fy fan va bra...:rofl
"Ta kommandot, mannen! Har du massageolja och en tjej som väntar på missionären så har du ju alla möjligheter att höja nivån på det hela. Smörj in näven ordentligt först, bara."

Kawakex skrev:
2510192 En annan last jag har om man nu kan kalla det last är mina två underbara syskonbarn som jag försöker spendera varenda ledig minut med. Pratade precis med den ena i telefon han är två det går inte att förstå allt han säger och det är underbart kul att höra han prata.:)

Han kanske pratar Halländska!;)

kan vara det men då borde jag ju förstå, pratar du inte halländska själv "västkusten" ?

Kawakex skrev:
2510659 kan vara det men då borde jag ju förstå, pratar du inte halländska själv "västkusten" ?

Retas bara, Uddevalla ligger i mitten på Bohuslän så det är en annan dialekt.

Men det är hur roligt som helst innan dom kan prata ordentligt, har till exempel letat efter "däd´n" i två timmar en gång!
Det visade sig vara en plasttelefon...där ser man

Last edited:
Kawakex skrev:
2510192 En annan last jag har om man nu kan kalla det last är mina två underbara syskonbarn som jag försöker spendera varenda ledig minut med. Pratade precis med den ena i telefon han är två det går inte att förstå allt han säger och det är underbart kul att höra han prata.:)

När kommer mattias med någon pik?

AndreasNo skrev:
2511167 :D .. ja se ungar, va o hälsa på min bror nyss... det borde man göra oftare..
:rullandeu

Jag tror fan inte jag har nå laster... ja e sjuklig :näsblod
Klart du har det har alla.:yoparty

DanL skrev:
2510688 Retas bara, Uddevalla ligger i mitten på Bohuslän så det är en annan dialekt.

Men det är hur roligt som helst innan dom kan prata ordentligt, har till exempel letat efter "däd´n" i två timmar en gång!
Det visade sig vara en plasttelefon...där ser man
Min syrras son kallar grävskopor för popa.:D

Last edited:
Kawakex skrev:
2511173

Min syrras son kallar grävskopor för popa.:D

Hmmm...

Däd´n = plasttelefon

Popa = grävskopa

Jag har det!!!

En Ordbok med översättningar!!

En polare får unge i December/Januari och när den börjar prata kanske man kan testa boken innan man skickar den till publicering.
Som den skulle sälja!:banana

DanL skrev:
2511288 Hmmm...

Däd´n = plasttelefon

Popa = grävskopa

Jag har det!!!

En Ordbok med översättningar!!

En polare får unge i December/Januari och när den börjar prata kanske man kan testa boken innan man skickar den till publicering.
Som den skulle sälja!:banana
Har du barn eller är det syskonbarn?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!