Laster.

Jag pikar aldrig någon. Jag är bara snäll och charmig och rolig jämt.

Det man har som hobby är ingen last, bara en njutning för kropp å själ.:tungan :yoparty ...det är väl sådant som man egentligen vill sluta med men inte kan som är en last.:rolleyes:
Typ konstant och konsekvent fortkörning, lite av en arbetsnarkoman samt kan inte låta bli att retas med en massa tokskallar å likasinnade på SH....:arsele

Kawakex skrev:
2511314 Har du barn eller är det syskonbarn?

Det är kompisars ungar man vart lekfarbror åt när dom var mindre + att det kläcks värre än nånsin.

Sen finns en regel när man köper leksaker: Det ska tuta,pipa,ringa,kvittra,tjuta,brumma och blinka så mycket som möjligt!
Inte så barna blir hörselskadade utan lagom för det älskar ungar men hatar föräldrar:D

Mattias skrev:
2511527 Jag pikar aldrig någon. Jag är bara snäll och charmig och rolig jämt.
Det tror jag inte alla håller med om matte:)

DanL skrev:
2511834 Det är kompisars ungar man vart lekfarbror åt när dom var mindre + att det kläcks värre än nånsin.

Sen finns en regel när man köper leksaker: Det ska tuta,pipa,ringa,kvittra,tjuta,brumma och blinka så mycket som möjligt!
Inte så barna blir hörselskadade utan lagom för det älskar ungar men hatar föräldrar:D
:D Ja det bästa är på julafton hemma hos oss jag har tre småsyskon och två syskon barn och när alla får en massa ljudande leksaker. Så går mina föräldrar runt med ett väldigt tillgjort leende i slutet av kvällen.

Last edited:
Kawakex skrev:
2511882 Det tror jag inte alla håller med om matte:)

:D Ja det bästa är på julafton hemma hos oss jag har tre småsyskon och två syskon barn och när alla får en massa ljudande leksaker. Så går mina föräldrar runt med ett väldigt tillgjort leende i slutet av kvällen.

Helst radiostyrt också så det kan komma farandes runt fötterna !!

Herregud, hade loggat ut för att slagga men var ju tvungen att dela med mig av mina åsikter i denna fantastiska tråd.

Att Kawakexet saknar någon som gullar med henne är väl inte så konstigt, det gör väl många? Att tråden spårar ur och lämnar ämnet är kanske inte heller så kul för trådstartaren men att se denna fagra primadonna lyfta sin egna tråd med hjälp av sina syskonbarn (som tydligen är en last:va) är ju bara för mycket för att jag ska kunna hålla tyst.

Lycka till smulan, det blir säkert bra det här :tummenupp :tomten.

Pinky skrev:
2512518 Herregud, hade loggat ut för att slagga men var ju tvungen att dela med mig av mina åsikter i denna fantastiska tråd.

Att Kawakexet saknar någon som gullar med henne är väl inte så konstigt, det gör väl många? Att tråden spårar ur och lämnar ämnet är kanske inte heller så kul för trådstartaren men att se denna fagra primadonna lyfta sin egna tråd med hjälp av sina syskonbarn (som tydligen är en last:va) är ju bara för mycket för att jag ska kunna hålla tyst.

Är man desperat så är man..

Pinky skrev:
2512518 Herregud, hade loggat ut för att slagga men var ju tvungen att dela med mig av mina åsikter i denna fantastiska tråd.

Jag försökte inte lyfta min tråd, ville bara komma in på ett roligare ämne, hade precis pratat med min systerson och ville dela med mig av hur underabara dessa små människor kan va!

Cervantes skrev:
2512660 Är man desperat så är man..
O nä jag är inte desperat.:mad:

Last edited:
Vin, kvinnor och sång..... :hihi

+ snus (Menar...vem kan MOTSTÅ en fin General??)

:hihi

(Ja, hojen så klart)

.. kaffe i mängder o givetvis kanelbullar, bara måste ha dom sakerna, sen kompenserar jag mitt uteblivna rök o snusbehov med whiskey istället:)
sen sover jag alldeles för lite oxo

Snacka om ungar på SH är inte populärt hos en del. Ungar har i de flesta fall en morsa som i de flesta fall kan betecknas som orolig som i de flesta fall tycker du ska sälja hojen. :mad:

Antagligen därför så många anger sex som last, dvs ingen flickvän. Har man ingen brewd slipper man allt tjat som börjar med "jag tycker att..." sen lyssnar man inte som vanligt :rolleyes: men blir förbannad när man hör "sälja motorcykeln".

Varför skriver jag det här överhuvudtaget...? :va

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...