Paradoxy
Guest
Cervantes skrev:2511317Han är sen!
Jävla skit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Cervantes skrev:2511317Han är sen!
...det är väl sådant som man egentligen vill sluta med men inte kan som är en last.
Kawakex skrev:2511314Har du barn eller är det syskonbarn?
Det tror jag inte alla håller med om matteMattias skrev:2511527Jag pikar aldrig någon. Jag är bara snäll och charmig och rolig jämt.
DanL skrev:2511834Det är kompisars ungar man vart lekfarbror åt när dom var mindre + att det kläcks värre än nånsin.
Sen finns en regel när man köper leksaker: Det ska tuta,pipa,ringa,kvittra,tjuta,brumma och blinka så mycket som möjligt!
Inte så barna blir hörselskadade utan lagom för det älskar ungar men hatar föräldrar![]()
Kawakex skrev:2511882Det tror jag inte alla håller med om matte![]()

Kawakex skrev:2511882Det tror jag inte alla håller med om matte
Ja det bästa är på julafton hemma hos oss jag har tre småsyskon och två syskon barn och när alla får en massa ljudande leksaker. Så går mina föräldrar runt med ett väldigt tillgjort leende i slutet av kvällen.
) är ju bara för mycket för att jag ska kunna hålla tyst.
.Pinky skrev:2512518Herregud, hade loggat ut för att slagga men var ju tvungen att dela med mig av mina åsikter i denna fantastiska tråd.
Att Kawakexet saknar någon som gullar med henne är väl inte så konstigt, det gör väl många? Att tråden spårar ur och lämnar ämnet är kanske inte heller så kul för trådstartaren men att se denna fagra primadonna lyfta sin egna tråd med hjälp av sina syskonbarn (som tydligen är en last) är ju bara för mycket för att jag ska kunna hålla tyst.
Lycka till smulan, det blir säkert bra det här![]()
.
Freddola skrev:2512716Får sjuka sug ibland utav:
Snabbatmat
Dricka
Chips
Godis
Säkert något mer.![]()

Jag försökte inte lyfta min tråd, ville bara komma in på ett roligare ämne, hade precis pratat med min systerson och ville dela med mig av hur underabara dessa små människor kan va!Pinky skrev:2512518Herregud, hade loggat ut för att slagga men var ju tvungen att dela med mig av mina åsikter i denna fantastiska tråd.
Att Kawakexet saknar någon som gullar med henne är väl inte så konstigt, det gör väl många? Att tråden spårar ur och lämnar ämnet är kanske inte heller så kul för trådstartaren men att se denna fagra primadonna lyfta sin egna tråd med hjälp av sina syskonbarn (som tydligen är en last) är ju bara för mycket för att jag ska kunna hålla tyst.
Lycka till smulan, det blir säkert bra det här![]()
.
O nä jag är inte desperat.Cervantes skrev:2512660Är man desperat så är man..
AndreasNo skrev:2511167
Jag tror fan inte jag har nå laster... ja e sjuklig![]()
Mattias skrev:2511936Det tror inte jag heller.![]()
![]()
![]()

w00t vet ejj vad det är :SRash skrev:2512806Stjärtpumpa?

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |