xibalba
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 13 May 2007
- Hoj
- GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lite negativt om det:
På sidan sitter en knapp för att sätta igång sirenen, till exempel om du tycker någon står för nära. Den knappen är på tok för lätt att komma åt ofrivilligt.
När man larmar av för att åka iväg så måste man rucka lite på hojen så larmet förstår att man inte falsk-av-larmar.
5km räckvidd?? njae... 500m utan nåt ivägen kan jag köpa men inga 5 km
Annars är väl larm alltid ett bra komplement som skrämmer bort pundarlasse...
Hade samma problem med knappen som sätter igång sirenen. Skruva isär fjärrkontrollen och lägg på några droppar superlim på den knappen så går den inte trycka in.
Hm smart det med rucka på hojen, jag brukar alltid se till att starta motorn innan mina 25sek har runnit ut och den larmar på igen.
Låter inte smart att klippa i antennen, många radiosändare har ett exakt antal cm som antennen ska vara lång, beroende på frekvens. klipper du av en cm då sabbar det mycke. Men antennen påverkar ju endå inte känsligheten..
jag gjorde oxå en tråd om detta land för ca en månad sen, men inte fått något svar i den heller, nån som har provat detta???
Svårt o koppla in tro?
300 kr på ebay kontra 1300 ifrån sverige, hmmm.... vågar man lita på ebay då?
Det finns ett larm som har GPS spårning via sin egen mobil telefon. Det går ett larm i mobilen om hojen rör på sig och så kan man följa det...
Jag hoppas jag har mer info om det snart... Iaf denna vecka...![]()
Det finns ett larm som har GPS spårning via sin egen mobil telefon. Det går ett larm i mobilen om hojen rör på sig och så kan man följa det...
Jag hoppas jag har mer info om det snart... Iaf denna vecka...![]()
Jag har ett sådant. Även testat realtids spårningen och det är klockrent. Även GPRS spårning funkar klart bättre än broshyren säger men det kan bero på att jag har nära till några master här. Kan även ringa upp hojen och lyssna vad som pågår runt den. MEN det jag har är inget larm som tjuter utan bara larm direkt till telefon. Den funktionen finns inte på spårnings utrustningen jag har, dock har jag ett sådant billigt för ett par hundra som reagerar på rörelse.
Köpte det via svensksäkerhetstjänst.se (GPS larmet) det andra billiga fick jag av en polare, som numera verkar ha dött helt dock efter ett år på hojen....aja kostade ju inget![]()
Har din polare dött efter ett år på hojen?![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |