Landsvägslopp ni måste se! Snabbt som f... och feta vinklar!

hur spara filmen?
får fram den här länken
mms://stream.u.tv/local/local_nw200-x_3.wmv
men den streamar bara...

ser lätt ut.

Last edited:
Om ni gillade vad ni såg så köp DVD:n "real roadracing rewiev 2005" Tror den har kommit ut nu. Har den från 2004 och det är helt sanslöst. Kolla upp Ulster GP och manx GP för att nämna några.

Real roadracing rockar! :yoparty

Dock ska man inte förglömma att det verkligen är en lek med döden. Tänker på förare som joakim karlsson, Richard britton och david jeffries för att nämna några. Galenskap egentligen, men ändå otroligt facinerande.

Hårding skrev:
Har för mig att på DVD:n från NW200 2005 kommer Michel Rutter upp i 195 mph under tävling och har haft över 200 mph under träning på sin HM Plant Honda...en riktig snabb bana det där
Det går undan!

det gick ju inte lite snabbt :Bugar Vilka helvetesmaskiner! Vilket vrål! Och vilka kommentatorer! Det är fan en bristvara i Sverige, tyvärr.

det vart ju grymmt najs körning skulle vilja göra om mina nyårslöften :) till att vara me där innan jag dör. det vart lite kaxigt av sukkan att gå in där imellan :yoparty

Fiiifan! :jisses Om inte de grabbarna äter taggtråd och bandybollar så gör
nog ingen det... :D

Grym rulle dock! :tummenupp

Teddy skrev:
Jösses! Jag hade nästan glömt bort varför jag slutade åka på gatan men nu minns jag. Då tyckte man att det gick fort när man var ute med PMC och körde...ha! Vilket skämt! Det här går ju hundra gånger fortare. Jag tor man måste sakna en mening med livet för att utsätta sig för sånt. Men om man måste ta sådan risker för att få sina kickar kan man lika gärna löpa linan ut och byta ut busåkningen mot Landsvägsracing.
Men du får inte glömma att ingen av dem skulle ha en suck på Bulten för där krävs ett annat psyke :hihi

sandstream skrev:
Men du får inte glömma att ingen av dem skulle ha en suck på Bulten för där krävs ett annat psyke :hihi
Nu ska du inte vara elak mot Bultskallarna. :D

Magoozi skrev:
Galenskap egentligen, men ändå otroligt facinerande.
Absolut,jag har ett schizofrent förhållande till landsvägslopp.
Jag gillar det jag ser men hur vågar de ladda så in i bomben mellan murar och gatlyktor, över vita linjer, mellan hus.
En avkörning och du är rökt.

Grymmmmt värre... Fick det att pirra i magen. Komentatorerna var inte dåliga på att hålla igång. Mera mera,,, är det inte vår snart :banana

NW200 är ju bara två timmar från Dublin och Ulster GP liksaså...och en massa andra race hela våren och sommaren...kom o hälsa på :)!!!
Det är sjuka hastigheter, man ser knappt hojarna, man hör bara ljudet :) :yoparty

Det var det bäst filmade race jag sett. Underbara vinklar och komentarorer. Tänk om det kunde vara så i Sverige :rolleyes:

:Bugar Bästa man har sett på länge..... :Bugar
Kan inte den jävla snön försvinna snart :huvet

Jävlars vicket rejs...

Bra filmat och många placeringsbyten.
Snyggt att knipa 3e platsen i sista böjarna.

Tänk om ett sådant upplägg av race skulle ske i Sverige. :banana
Kördes väl nått på Gärdet när RC30 var på högsta mode!

Neat, neat. Fy faan vad det går ..

Använd VLC istället om ni inte kan se filmen, kopiera adressen och in med den i VLCplayern ..

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back