Landsvägslopp ni måste se! Snabbt som f... och feta vinklar!

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Jag hittade en film som ni som gillar engelska landsvägslopp (roadracing) MÅSTE se! http://www.u.tv/nw200/asx/liveaction-x_2.asx Så jävla fett filmat. Onboard, från vägkanten, från kullar och helikopter. Och det går fort så in i he... Håll i er så ni inte trillar av stolen när ni kollar på onboardsnuttarna :hihi

Nordgren här på forumet körde det racet 05, 250 klassen mind you, om jag minns rät.

ser ju ut att vara en jäkla kul runda:P, men vurpar man så kan det ju hända saker :/

En underbar rulle. Engelsmän måste vara bland de tokigaste som går i skor...
Frågan är om det fattas en bit eller om det är en extra förmåga att kontrollera sig som gör en till vinnare? Det senare tror jag.

Sjuk fartkänskänsla! Riktigt skönt lopp!

:eek:
Jag fick en liten kick bara av att se filmen! Undrar då hur det hade känts att va med i startklungan!!!

fick det att funka

Vilker Race! man får ryck i kroppen som man följer med hojarna :)

Last edited:
Muggen skrev:
hehe går inte o se på... buffrar hela tiden :argpådato
Samma för mig, kommer 6-7 sekunder in i filmen sen bryts det.
Ingen som kan lägga upp en kopia nånstanns?

Shit det där var galet. Tyckte att de stora trottoarkanterna såg lite läskiga ut och allting runtomkring självklart oxå.

Jävlar vad dom körde :rock , men det verkar inte vara så mycket publiksäkerhet! folk stod rätt nära på vissa ställen.Grym film ialla fall.

Fy fasiken, man får ha bra få skruvar på plats bakom visiret innan man fajtas i 300 på en ko-stig kantad med stock å sten.
Men underhållande är det :tummenupp

Har för mig att på DVD:n från NW200 2005 kommer Michel Rutter upp i 195 mph under tävling och har haft över 200 mph under träning på sin HM Plant Honda...en riktig snabb bana det där

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back