Landsvägslopp ni måste se! Snabbt som f... och feta vinklar!

Nån som vet hur man gör för att spara filmerna??Jag kan se dom men inte spara,vill nämligen bränna ner dom på skiva! :confused:

Skulle vara kul om toppen i sverige gav sig ut och blockerade av lite gator som de gör där och kör race... Daijmn!

Swedie skrev:
Skulle vara kul om toppen i sverige gav sig ut och blockerade av lite gator som de gör där och kör race... Daijmn!
Du får väl snacka med NSBK-gänget så fixar säkert Roller och gänget så att ni kan räjsa på Bulten :hihi

lorkan skrev:
Neat, neat. Fy faan vad det går ..

Använd VLC istället om ni inte kan se filmen, kopiera adressen och in med den i VLCplayern ..

VLC ?? Matt som fan vill se den här filmen, på jobbet får jag igång den men där buggar det hela tiden, hemma stannar den på buffring hela tiden!!

Nursey skrev:
NW200 är ju bara två timmar från Dublin och Ulster GP liksaså...och en massa andra race hela våren och sommaren...kom o hälsa på :)!!!
Det är sjuka hastigheter, man ser knappt hojarna, man hör bara ljudet :) :yoparty

säg ett datum and i´ll be there! :)

SATAN vad fort det går... Antingen måste man ha mod eller helt tomt i huvudet. Men ack så grymt att se :yoparty

Racing när det är som bäst!! Fyfan vad jag älskar racing ännu mera än vad jag redan gör när jag ser den filmen :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Vill minnas att nån gång på det mycket avlägsna 80-talet till och med kördes RR tävling på allmän väg i Västerås, på Tunby industriområde. Kom inte riktigt ihåg vilket år det var, och inte gick det riktigt sådär fort :-).

Nån annan gamling som kommer ihåg det?

Det var bättre förr ;)

UNDERBAR!!!!!!!!!!!!!
Snälla snälla snällla, lägg ut mer sånt, det håller en varm i vintermörkret.

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back