pHil.
Guest
nojar du så mycket över hur mycke skylten ska vara synlig och om du får flytta blinkers får du fan ta och ha bögläppen kvar på din båge!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ingen som funderat över anledningen?
Skylten ska synas för att kunna kontrollera fordonet - stulet fordon t.ex.
Belysningen är ju ganska bra när det är mörkt. F*n allt som gör att man syns är bra då.
Argumentet "prioritera annat" är ju bara löjligt. Kan de inte läsa skylten så kan ju hojen vara stulen. Vill ni inte bli stoppade för detta så är det ju home-free för tjuvarna.
Bygg om den fula saken men följ reglerna istället för att bekosta oss massa onödiga pengar på grund av fåfänga.
fåfängan är där ju, varför ska man annars ha en snygg hoj om en skylthållare drar ned hela imagen?
fåfängan är där ju, varför ska man annars ha en snygg hoj om en skylthållare drar ned hela imagen?
Så det är värt att bekosta samhället en massa pengar samt försvåra polisens arbete i jakt på stulna hojar på grund av en "snygg" hoj?
Någon som vet om det finns baklyse med inbyggda blinkers till R1-an 07' (jag antar att även detta är olagligt)
Någon hemsida kanske?
varför inte lägga sina resurser på nåt som är viktigare????????
tycker ibland att polisen är för mycket paragrafryttare, ta hand om de verkliga problemen istället
Absolut.. Dessutom är mitt bakljus inte godkänt, men riktigt snyggt!
Jag kör alltid vårdslöst och hojen låter som ett bombplan..
Den dagen jag inte tycker det är tillräckligt farligt att köra hoj i biltrafik ska jag också plocka bort backspeglarna, skylten, bromsljuset och byta till infällda miniblinkers... (och silvertejpa dem).![]()
Well, eller inte..![]()
Men du åker ju zx10?![]()
*fnizz*
![]()
Tycker du att trafikpoliserna skall bli mordutredare![]()
Skämt å sido, har fått förklarat för mig (av en polis) att de måste kunna se reg nummret för att lätt kunna slå på det och kolla om fordonet är besiktigat, skattat, påställt, ej stulet.
Det var den primära orsaken till att det inte "får" förekomma mindre tydliga "hemmagjorda" skyltar.
hon åker 2006a, den ser inte ngt vidare ut, det kan jag hålla med om...Men du åker ju zx10?
vill man prompt ha skyltbelysning så kan man ju borra ett litet hål i en hörna på skylten och fälla in en minibelysning, typ LED eller ngt. vill man sedan slippa diskussionen om att man inte får sätta ngt på skylten kan man väl göra lampan till en fästanordning?![]()
hon åker 2006a, den ser inte ngt vidare ut, det kan jag hålla med om...![]()
jag bara härjar lite....![]()
men om du vill diskutera modeller till korna kommer hem så besök zx-10r.net...
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |