jerkap71
Ny medlem
- Gick med
- 14 Oct 2007
- Hoj
- -01 yamaha r1, en 200cc kinahjuling och en kxf450-10 åt junior
Kan de inte vara såhä om man tänker efter lite..... alla dom här vardagsbrotten som fortkörning,olagliga motorcyklar å allt annat som sker i minut å parti varje dag i hela landet är något som polisen ser hela tiden å e de olagligt så e de......dom kan ju inte direkt börja blunda för ett brott för att kunna ta tag i ett annat.....sen är väl trafikpolisen till för just trafiken å de e där dom rör sig..... jag har blivit stoppad ett antal gånger för fortkörning me bil å de e ju inte lönt att bli arg.....ja har ju gjort fel å aldrig har polisen vart sura eller vresiga mot mig heller när dom stoppat mig.... de e ju liksom som de e bara....
Jag tror att om polisen skulle börja blunda för alla vardagsbrott så skulle respekten för lag å ordning sänkas hos ännu fler av oss invånare å då skulle de antagligen bli fler allvarliga brott i landet..... menmen...detta va min högst personliga åsikt.... å jag har desutom en hoj som inte e laglig va de gäller lysen å ljud men de e ju jag som får ta smällen när jag blir stoppad också....
men börja gnälla över att polisen stoppar hojar tänker ja inte göra...dom gör sitt jobb å lyckas säkert få tag i en å annan stulen hoj me på de viset....
Hej hopp....nu ska ja iväg å bygga vidare på min olagliga hoj.....hade gött i vårsolen
Jag tror att om polisen skulle börja blunda för alla vardagsbrott så skulle respekten för lag å ordning sänkas hos ännu fler av oss invånare å då skulle de antagligen bli fler allvarliga brott i landet..... menmen...detta va min högst personliga åsikt.... å jag har desutom en hoj som inte e laglig va de gäller lysen å ljud men de e ju jag som får ta smällen när jag blir stoppad också....

Hej hopp....nu ska ja iväg å bygga vidare på min olagliga hoj.....hade gött i vårsolen