tIgGeR skrev:Ok....... så det är upp till var och en att tolka lagen efter eget tycke?
japp, med insidan. Om du inte har något bättre att komma med, så är det nog så man måste göra

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tIgGeR skrev:Ok....... så det är upp till var och en att tolka lagen efter eget tycke?
Låt mig se....... ditt argument som du är så stolt över är att alla kan tolka lagen efter eget tycke? Det innebär att vi inte behöver ha några fängelser, då alla som sitter där har rätt att vika av från det som är tillåtet?
Mattias skrev:Ey! Bara krümma snubbar bor på Hammarbyhöjden! Dissa oss och dööööö, jasvär.
Teo skrev:Jag får tebx mitt om 2 V!!! Yehoo!
Silwer skrev:tex på att ta fast offroadhojar utan skylt som kör över skog och gräsmattor, där ska det vara stenhårda nypor av grilljerat järn.
triple skrev:japp, med insidan. Om du inte har något bättre att komma med, så är det nog så man måste göra![]()
Nisse Järnet skrev:Ni som "klagar", varför kör ni inte 125:a?? En sån går ju 110 och det räcker ju på våra vägar! 125rn är lättare, billigare i alla avseenden och mindre stöldbegärliga än tunga hojar. Så VARFÖR kör ni runt på tunga hojar om ni ändå aldrig kör fortare än 110??? Verkar lite dumt tycker jag...
Gustav1 skrev:Nu talar jag för mig, men jag klagar inte på att någon kör för fort. Det jävliga är att man inte kan ta det som man förtjänar.
Jag kör också för fort, jätteofta. Jag lovar att jag inte ska spy galla över polisens felprioriteringar när de tar mitt kort.
Förresten så går inte XT:n så jävla fort heller.
Silwer skrev:tex på att ta fast offroadhojar utan skylt som kör över skog och gräsmattor, där ska det vara stenhårda nypor av grilljerat järn.
bmwjohan skrev:köra lite för fort på en raka när det inte finns en enda person i närheten förutom grisarna känns inte som ett lagbrott.
Gustav1 skrev:Men det är det ju.
Gustav1 skrev:Nu talar jag för mig, men jag klagar inte på att någon kör för fort. Det jävliga är att man inte kan ta det som man förtjänar.
Jag kör också för fort, jätteofta. Jag lovar att jag inte ska spy galla över polisens felprioriteringar när de tar mitt kort.
Förresten så går inte XT:n så jävla fort heller.
bmwjohan skrev:enligt lag ja men det känns inte som att det är det. jag har svårt för att acceptera att bli straffad för något som jag inte tycker är fel.
det är som i någon stat i usa. där är det förbjudet att gå runt med en glass i bakfickan!!! om du gick runt med en daimstrut i bakfickan då och fick 2000kr i böter för det, skulle du då tycka att du förtjänat dessa böter? njaaaaaaa....
Silwer skrev:förbannade knutte!!!!!!!!
Jag är så arg så jag är arg!!!!!!!!
Du klagar inte säger du, men fort kan du åka på din XT.
Jäkla halvmoral.
SpeedAbuser skrev:Inse att hastighetsskyltarna faktiskt sitter där av en anledning!
SpeedAbuser skrev:Inse att hastighetsskyltarna faktiskt sitter där av en anledning!
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |