långfredagen

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
långtur på långfredagen den 18 april.... då är det vår mönstring i kristinehamn och förra året så var det tydligen över 600 hojar där.. det börjar kl 10,00 och sedan kör man till karlstad och till några fler ställen... kan det vara något för oss ( ni som ville till A-sund får ju ett alternativ här)

jag och några kompisar ska dit,det brukar vara samling vid E&D och sen samkörning till K-hamn det skulle ju vara skitkul om hela PBR hängde med.

blom skrev:
långtur på långfredagen den 18 april.... då är det vår mönstring i kristinehamn och förra året så var det tydligen över 600 hojar där.. det börjar kl 10,00 och sedan kör man till karlstad och till några fler ställen... kan det vara något för oss ( ni som ville till A-sund får ju ett alternativ här)

det tycker jag vi kan åka på

Det var strax under 700 hojar förra året, och då var det ju sista Mars... nu är det ju nästan 3 veckor senare :)

Har ni några som hellst frågor är det bara att ställa dem, då jag sitter med i styrelsen som anordnar hela premiären :)

Ni är VÄLDIGT välkomna! :tummenupp

Åker skidor i alperna då... :( och :)

Dags att lyfta tråden igen.

Hur många ska med?

Jag har ett litet dilemma. Ska egentligen på 30-års fest i Stockholm på torsdagen. Men jag funderar allvarligt på att skita i det om vädret blir bra. Vill hellre åka hoj! :tummenupp

Re: Re: långfredagen

Gaffa-mannen skrev:
Vår mönstring? Är det vi som har hand om den?
Nej det är vi som BLIR mönstrade, så de vet om vi passar som kolskyfflare på den Etiopiska lastpråmen som Blom har sålt oss till :crash

*/ ?>
Nyheter
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...